bondesamfunnet

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af omar1995, 25 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. omar1995

    omar1995 Forumnoob

    1. Når det kommer til hollowean-eventen så den skal vel kom på nytt ? Det finnes i alle fall en del gårdsoppdrag relatert til den men når den kommer på nytt så de tingene som jeg har gjort blir vel stående eller kommer det bare andre oppgaver?

    2. hvordan skaffer jeg huskalkun?
     
  2. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa,

    For tiden er det Fuldmåne Event, der vender tilbage cirka 1 gang om måneden. Hvornår vil altid blive annonceret i Officielle Annonceringer. Du kan læse meget mere om Fuldmåne Event i FAQ for dette mini-Event - FAQ finder du > her <

    Ikke at forveksle med Halloween event - der starter den 27. Oktober 2014, og er et special Event (ikke tilbagevendende).

    Fuldmåne opgaverne er også beskrevet i FAQ for fuldmåne event, og de vil kunne ses i Markedshallen også uden for Fuldmåne eventet.

    Huskalkun er en stald man får adgang til at købe når man er level 8.

    Håber mit svar er til at forstå, og at jeg har forstået dit spørgsmål korrekt.