blomster på markerne

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af Tovepigen, 15 April 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg vil gerne spørge, om der er andre end mig, der for tiden har masser af blomster, der bare køre rundt (de forsvinder efter nogle minutter), når jeg skifter f.eks fra fastland til øen?
    Der er flere af mine naboer, der er blevet væk - kan give gaver;men er ikke i Nabo listen i højre side af spillet.
    Og sidst :::: hvad betyder at have / få Ban (MOD omtalte det i et indlæg - jeg opfatter det som en slags straf .. men hvad??)
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det du beskriver lyder som langsomt spil/internet forbindelse. De roterende blomster du ser er netop loadeblomster der dukker op når der loades langsomt.
    Jege har umiddelbart ikke meldinger om generelle problemr så vil bede dig prøve at rense din pc/cache, tjekke op på at din pc/programmer er opdateret.

    Hvis dette ikke hjælper må du vende tilbage og oprette en fejlmelding i Teknisk spilproblemer sektionen med de informationer der er nødvendige (se evt >her< )

    Ban har intet at gøre med roterende blomster på din farm, og er et andet emne som ikke hører til i en tråd om roterende blomster.
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Tak for oplysningen
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.