blir itemene i den himmeskeriket høstet automatisk?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af omar1995abc, 6 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. omar1995abc

omar1995abc Forum-lærling

blir itemene i den himmeskeriket høstet automatisk? eller blir de ikke høstet i det hele tatt?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

3. omar1995abc

omar1995abc Forum-lærling

Jeg har egentlig lest det før jeg spurte ;). det står bare at " items kan sættes og opnå bonus." men hva selve items? blir de ubrukelig?

4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Når items sættes i en ranke, så mister de den værdi, de ellers havde. Til gengæld får man så i stedet en bonus, når man høster ranken. Hvis man senere fjerner items fra ranken får de igen deres oprindelige værdi.
    Tip: i de ranker, hvor man selv kan vælge, hvilke items man vil sætte i, er det smartest at vælge items med lav egen-værdi.

5. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

Dog skal man lige være opmærksom på der er enkelte items som forsvinder helt når man fjerner dem fra jorden, eller fra ranken ( f.eks. har jeg en del nytårsfyrværkeri fra 2012-2013 tror jeg det var 1x1 items som forsvinder ved nedrivning i min ranke .. da de gav for lidt EP til jeg gad bruge energien på at stille dem op og fjerne dem og stille nye op .. så tænkte de kunne få lov at bo i min ranke :)

men ja, tricket med lav egenværdi-items er rigtigt godt råd ... kan f.eks. nævne vandtanke til 500 Da som 1x1 items og store vagthunde til 3500 Da som 2x2 items som gode muligheder for at fylde op i rankerne ... så er det kun 1x2 items der skal skaffes.