Bjørne avls event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 19 Juli 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Bjørne avls event 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

et dejligt event med gode præmier, men jeg kommer ikke til at deltage i hele eventet , da der skal indleveres for meget imodværdi af avlsbjørne

3. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hyggeligt lille event... Rigtig fin grafik og vildt gode præmier... Jeg havde gerne taget endnu en tur jorden rundt ;)

Mvh BenteAndreasen

4. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

dejligt event, men der skal afleveres for mange bjørne i modværdi

5. kehlet

kehlet Forum hertug

Er ikke så vild med at de to events hænger sammen. For at få nok kagekort er det nødvendigt at lave bjørne avlseventet. Det kan så være nødvendigt at købe sig til alt det PF der skal bruges til avl, og på den måde kommen man måske til at skulle undvære begge events.
    Præmierne i anden omgang Jorden rundt er der ikke noget i vejen med, men det er dyrt i afregningen af avlsdyr.

LeneMor og Greenmama62 synes godt om denne.
  6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Er ikke helt enig i at vanskelighetsgraden på runde 1 er lett. Det er mye som skal leveres. Å ta runde 2 er uaktuelt for meg. Jeg syntes det er greit (som en forandring) at de to eventene henger sammen. Hadde ikke blitt mange kaker hvis det ikke var for avlseventet. Hadde heller ikke kunnet avle så mange bjørner, hvis jeg ikke hadde fått bjørner i gevinst på kakene. Helt ok, og ferdig før tiden.
    Hilsen Tuppehøne.

7. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Dejligt avls event, tog begge omgange, så tak for bjørne i kage kampen, og de to ranker.
    Mvh. vandijk1955

8. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg tog kun 1 runde i dette event's da jeg synes der skulle leveres for mange bjørne (modværdi) til 2.omgang God ide at koble event'et sammen med kage event'et. For at få rigeligt med billetter til kagerne, avlede jeg bare bjørne til de opgaver, jeg ventede ville komme i hallen. Jeg er glad for min ene ranke - synes historien var god og havde lyst til at læse, hvad bjørnene ville opleve i 2. runde

bondeknold70 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.