Biografvanskeligheder

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Farmer-Pio, 16 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Farmer-Pio

    Farmer-Pio Forumnoob

    Har været væk fra spillet i mere end et år, så undskyld hvis jeg spørger dumt.... (jeg HAR prøvet at søge svaret)

    Jeg vil da gerne tjene points, what ever, ved at kigge på en lille bid film. Men der sker bare ikke noget når jeg prøver at klikke mig ind. Kommer godt nok til skærmen, men filmen starter aldrig - hvad gør jeg galt?

    Mvh.
    Farmer-Pio
     
    Sidst redigeret: 16 September 2014
  2. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    En mulighed er at du bruger et adblock program, prøv at slå det fra.
     
  3. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Velkommen tilabke!
     
  4. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Hejsa...

    Har du opdateret din flash player til sidste nye version....

    Ellers så prøv det og tøm så din cache og slet cookies, så skulle der være en ret
    god mulighed for at du kan se film.

    Der er dog også den mulighed at din konto er gået i delete mode, hvilket sker automatisk når man
    ikke har været logget ind gennem længere tid, skulle det være tilfældet, ja så er der desværre intet du kan gøre,
    så jeg håber mit første gæt, er det som løser problemet.

    Pøj pøj

    Mvh
    Pindgris
     
  5. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Jeg gætter også på det er johnhan's foreslag der er det korrekte, havde selv problemet da jeg havde re-installeret windows og glemt at slå det fra for BP's side ... det kan også være du har et reklame banner blocker kørende som blocker en hel masse sider for reklamer .. praktisk rundt for en masse banners på diverse hjemmesider, men når man så som her selv beder om at få vist reklamer .. skal du tilføje farmeramas side til sider der gerne må vise disse sider der ellers er blockeret andre steder fra
     
  6. Farmer-Pio

    Farmer-Pio Forumnoob

    Yep det var adblockeren som gjorde hele forskellen.
    Jeg takker for hjælpen :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.