Biografen

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af blib-blob, 24 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Det kan godt være, at der ikke er givet garanti for noget, men der er lavet en FAQ vedr. Biograffilm hvori der står, at man bliver belønnet med et vidst antal point efter at have set film. I skriver selv, at hvis der er problemer (selv om fejlretning ikke ligger hos BP men rapporteres videre til den partner der leverer filmen som så skal stå for fejlretning), skal man komme med forskellige informationer omkring hvad der sker, screenshots, browsere prøvet, tidsrum osv. Det er lige hvad jeg har gjort for at supplere nillemc's indlæg om hvad han/hun har oplevet og at jeg har oplevet det samme. For at bidrage med så meget relevant information som muligt, så fejlen kan blive rettet :)

Det er jo ikke et personligt "jeg føler mig snydt af BP eller dig", men snarere et "jeg føler mig snydt af filmen" og et udtryk for, at man har brugt en masse tid i dagevis på noget, uden at få den belønning for det, som man burde og det er vel kun naturligt at man kan gå hen og blive frustreret og ked af over det, uanset hvis ansvarsområde det iøvrigt er. I stedet for at skrive 'hele glæden', er det mere korrekt at skrive 'noget af glæden'. Jeg vil dog blive ved med at benytte biografen, og forudsætte, at man bliver belønnet for at se filmene - som der står. Og hvis noget ikke virker, bidrage til at rette fejl. :)

Jeg ønsker også dig en glædelig jul og jeg forventer ikke, at nogen skal bruge deres jul på dette, det kan vente til senere. Det er bare mig som skriver om det idag.

Sidst redigeret: 25 December 2015
    fnul synes godt om dette.
  2. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

ja, der er bøvl med den førnævnte film. Og nu er det jo jul, men det med at BP intet har med filmene at gøre er vist ikke helt korrekt. De tjener kassen på biografen. Selv kender jeg et sted,hvor jeg tjener 25 øre på hver film,som jeg ser. Prøv lige at gange det op med det antal brugere som ser film hver dag her i farmerama. Det bliver vist lige en årsløn til os normale arbejde pr dag. Så BP ,få det til at virke og glædelig jul :)

ofeia synes godt om dette.
  3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

Vi har plukket indlæg ud der ikke vedrører fejlmeldinger i biografen, og flyttet til ny tråd.