biografen og ad-blocker

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Iamdjhjj, 31 Januar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

Idet jeg ikke fik meget konstruktiv hjælp i tråden biografproblem, så håber jeg det her i denne del af forum er ok, at jeg opretter en tråd vedr. biografen og om dens tilstand : Altså er der film at se.

Kan se, at jeg ikke er den eneste som ikke kan se film i øjeblikket og som heller ikke ved, hvordan man kan tjekke om man har ad-block sat til.

Det er ved at være meget længe siden,at jeg har set film og vil høre om nogen har set nogen film fornyligt ?

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har været heldig at se 1 film de sidste 5 dage, så ja det er længe mellem dem lige for tiden.

3. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Har ikke set kunne se en film siden fødselsdagseventet startede, Letmatrosen

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Har heller ikke kunne se reklamer i nogen tid, måske der bare ikke rigtigt er firmaer der har lyst til at reklamere her i spillet, i øjeblikket ihvertfald.

Angående adblocker, så er det noget man selv i givet fald har installeret, man burde vel vide om man har gjort det ;)

5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

For en tid tilbake kom denne beskjeden om adblocker opp hos alle (?) brukere, selv om man ikke har installert denne.

6. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

fik lige besked om adblocker, altså den med hvis du kan se denne tekst har du muligvis adblocker sat til.
    Jeg aner det ikke. kører med AVG (gratis version), nogen som kan hjælpe ?

7. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

nå, så var der film :)

har lige set 3 fra et politisk parti . tillidstesten

ofeia synes godt om dette.