biograf

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af AurionTasus, 21 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. AurionTasus

AurionTasus Forumnoob

ved ik om det er det helt rigtige sted jeg skriver men prøver virkelig og hitte ud af siden vil bare lige høre om der fejl med biograf for den har ik virket her en 14 dage nu den kommer kun med error så ik meget glæde jeg har ud af den håber i ka bære over med mig hvis det ik er helt korrekt sted jeg skriver :)

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har ikke nogen generel melding om fejl med biograf funktionen.

Har du f.eks:
    • prøvet med en anden browser
    • sørget for at din computer er opdateret f.eks java, flash player osv.
    Ud fra de få oplysninger du har givet har jeg desværre ikke de store muligheder for at hjælpe ud over de sædvanlige råd du kan læse meget mere om i Teknisk FAQ sektionen her på forum. Egentlig pc service kan vi ikke yde her på forum.

Hvis det viser sig at du stadig har problemer efter du har fulgt rådene her på forum så må du lave en decideret fejlmelding med de oplysninger det kræver læs mere >her<

3. AurionTasus

AurionTasus Forumnoob

den fungere ubeklageligt det første stykke tid jeg spillede og bruger samme browser som andre jeg kender så ved ik hva det ka være og sorry jeg kludre i det med tråde

4. AurionTasus

AurionTasus Forumnoob

nå pyt med det fandt lige fejl ved lidt extra kikken der var adblock på som spærrer reklamer men tak for svar

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Godt at høre du fandt ud af det

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.