Biograf

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 25 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Der er allerede en eksisterende tråd omkring hvad der kan være gået galt....
    Har du kigget på den? husket at trykke på den grønne knap?....


    Fandt lige linket til den anden tråd... Den vil nok være værd at at lige læse lidt i/på :)
    ----->Link<-----


    Link tilføjet
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Du er lige flyttet til allerede eksisterende tråd om biografen, hvor der flere gange er svaret på netop det emne.....desuden lyder det som om du ikke er klar over at der er foretaget ændringer i biografen ang. antal af film der kan ses. Jeg vil anbefale dig at kikke i FAQ for biografen ;)
     
  3. steincke

    steincke Forumnoob

    Jeg har set iZettle reklamen 2 gange på IE 11 ca. kl. 10.50 Får ingen point. ID 14140842
     
  4. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    hejsa,

    hvis du læser tilbage i denne tråd (specifikt indlæg nr. 26 og 44 vil du finde forklaringen.

    Hvis du indløser dine biografpoint som beskrevet der, men de stadig ikke kommer, er du velkommen til at skrive igen.

    god weekend.
    :)
     
  5. meba091

    meba091 Forum prof

    Hejsa

    Jeg har lige været en tur i biffen og en af filmene vil ikke loade. Den bliver ved med at snurre. Det har ingen betydning for mine point, da jeg jo bare ser en anden film. Så det er bare en venlig information:)

    id 36290067
    browser Google Chrome Version 39.0.2171.95 m