Biograf

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 25 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. JørnVest

    JørnVest Forum-lærling

    Hej!
    Jeg har nu ellers oplevet det i ugevis, tror faktisk det er 3. die uge nu, hvor jeg simpelthen har opgivet og bare undlader at gå i biografen, så prøvede jeg lige igen i går og nu til morgen med samme resultat = se film og ingen billetter, det drejer sig om samtlige 4 gårde, de sidste 1½ uge med et nyinstalleret Win 7/64 og før da Win7/32 og internetexploren, i går og i dag var det den med 'Philips TV' på 3:24 minutter.
    JørnVest
    Id: 32282098
     
  2. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Hej JørnVest
    Jeg har også set den med "Philips TV" her til morgen, men jeg fik billetterne. Fik du scrollet ned i bunden til den grønne knap, hvor der stod "Get your reward"?
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Se venligst f. eks indlæg #26 + #44 her i tråden hvor der allerede er svaret på dette emne.

    Fortsat god dag
     
  4. JørnVest

    JørnVest Forum-lærling

    Hej MOD
    Jeg har i dag set 'Aqua + 3 andre film og mit problem var i alt fald det med at 'scrolle' lidt ned, og jeg har ingen tilknytning til Facebook, så kan jeg bare ærgre mig lidt over de sidste 3 ugers tid, når det var så enkelt at løse.
    Hilsen
    Jørn..... Og nu må jeg i marken.
     
  5. kehlet

    kehlet Forum hertug


    Ærgerligt at du ikke har været en tur omkring FORUM lidt tidligere. Jeg havde samme spørgsmål allerede den 13.10 og har set film hver dag efter jeg har lært at scrolle ned.
    :p
     
  6. trine431

    trine431 Forumnoob

    Med hensyn til at få point for biografen så har jeg ikke fået nogen den sidste uge ca. Har set filmene færdig og gjort som man skal.
     
  7. johnhan

    johnhan Forum analytiker

  8. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa...

    Der dukker til min store undren stadig indlæg op i denne tråd, vedr manglende Biograf point, der er ligeledes stadig henvendelser i support omkring samme problem, det fortæller mig, at der sidder en lang række brugere, som slet ikke læser den tråd de skriver i. Det føles ærlig talt som spild af vores tid, vi har gentagne gange forklaret hvordan Biografen fungerer, vi har gentagne gange vist med screen shot hvordan man skal hente sine point, flere andre brugere har forklaret det samme og alligevel, så fortsætter indlæggene om manglende point.

    Der bliver IKKE gjort mere fra vores side, alle informationer er fuldt tilgængelige og Biografen fungerer 100% korrekt.
     
  9. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej Pindgris - kan faktisk godt forstå du/I føler at I spilder tiden hvis folk ikke læser jeres svar.
    Jeg har i lang tid og siden I gav informationer/screen shot ikke haft problemer af nogen art. Alle film jeg ser giver de point de skal så jeg er altså tilfreds med jeres arbejde og svar.:D
     
  10. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Tjah ... men en forklaring kan jo være, at teksten i biografen stadig siger:

    "Se filmen helt færdig og klik derefter på (X) øverst til højre, for at modtage din belønning."

    Så hvis man ikke lige læser på Forum, så er det da ulogisk, at man først skal scrolle ned og finde en skjult "Get your award".
    Så længe teksten i biografen ikke bliver rettet, synes jeg da, at det er fuldt forståeligt, at mange ikke kan finde ud af af få deres belønning. Det er jo faktisk kun en brøkdel af spillerne, der jævnligt kommer på Forum, og selv om de kigger herind, så er der faktisk rigtig mange, der ikke kan finde ud af at finde svar på deres problemer. Jeg ved ad omveje, at nye spillere ofte føler sig helt "lost".
    Så min opfordring er: Vis dog lidt hjælpsomhed.
     
    johnhan synes godt om dette.
  11. tjocker

    tjocker Forum general

    Fr-jenen. Det er jo ikke BP og vores mods som har bestemt biografen skal virke på den måde, det er den partner som kommer med alle de forskellige film. Kan da godt være det virker ulogisk, det er bare nemt at skylde fejlen på vores mods.
    Da jeg var ny i dette spil og ikke var klar over/kunne finde rundt på forum fandt jeg hjælp hos andre brugere feks naboer og dem som var i højt level på levellisten eller som skrev meget på forum.
    Min mening er at MOD har vist den hjælpsomhed der kræves men hvis folk ikke læser deres svar så hjælper det ikke.
    Husk denne tråd handler om biografen og ikke andre ting.(undskyld MOD)
     
  12. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jamen for syv søren, BP hyrer nogle partner for at stå for biograf reklamerne, når brugerne så har problemer med den misvisende besked som Fr-jensen igen gør opmærksom på, så er det da BPs opgave at fortælle partnerne om fejlen, og hvis fejlen er givet videre men ikke rettet så må BP finde nogle nye partner der kan finde ud af det.

    Jeg mener da ikke der er nogen der skyder skylden på MODs på nogen måde.
     
  13. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej johnhan. Jeg er da også sikker på at BP har givet besked videre til disse partnere om problemerne, men hvis ikke disse mennesker retter fejlen så er det jo ikke BP´s skyld.
    Vi kan godt være enige om at BP kunne finde andre som kunne vise biograffilm men igen er det ikke noget vi har indflydelse på - så forstår ikke at folk her i Danmark bliver ved at skændes over dette emne.
     
  14. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    For spillere er det jo lige fedt hvem der har aben, det skal jo bare laves, her snakker vi om et micro problem som vil tage et øjeblik at rette, men som helt åbenbart er et stort problem for mange spillere. Så grunden til at "skænderiet" bliver ved, er jo simpelthen at dette micro problem rent programmerings mæssigt ikke bliver rettet.
     
  15. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg ikke har "skudt" nogen fejl på vores mod's.
    Jeg synes blot, at det er fuldt forståeligt, at der er mange, som ikke forstår, at de ikke får deres belønning i biografen, når de følger den instruktion, der gives der.
    Iøvrigt mener/tror jeg, at det er BP, der er ansvarlig for selve instruktionerne i spillet - også i biografen - mens partnerne/filmudbyderne er ansvarlige for filmene (men måske jeg tager fejl).
    Til slut: min opfordring om hjælpsomhed er såmænd ikke kun rettet mod mod's, men også mod forums brugere (mig selv incl) generelt.
     
    queen64 synes godt om dette.
  16. paemia

    paemia Forum-lærling

    jeg så et par reklamer igår og har set 2 i dag og jeg har ikke fået noget fra nogen af dem mit id er 2205478
     
  17. zikkah

    zikkah Padavan

    Hvilke film har du problemer på?
     
  18. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Har du læst tråden her inden du skrev dit indlæg?-.-
    Det kan meget nemt være du laver den same fejl som mange andre har lavet: Når filmen er færdig glemmer du at scrolle ned og trykke på den grønne knap "get your reward".
    Jeg har ingen problemer med mine gevinster. :D
     
  19. zikkah

    zikkah Padavan

    ;)Jeg har set 4 film i dag også uden problemer og fået alle mine gevinster. Set reklamen for Samsung, reklame for laser operation, x box og Sony og alle filmen skal du som Kehlet beskriver scrolle ned (hø hjørne af skærmen)
     
  20. annespiller

    annespiller Forumnoob

    i flere uger har jeg kun modtaget biografpoint på få bestemte film. normalt kunne jeg se 4 biograffilm om dagen og modtage 15 biografpoint hver gang. pludselig var det kun nogle film jeg fik point på, og nu får jeg ingen. Det kan jeg ikke forstå.....hvorfor ???? Er der noget jeg skal gøre anderledes for at få dem igen ?