Biograf

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 25 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Jeg prøver lige igen senere i dag ;)
     
  2. annann55

    annann55 Forumnoob

    jeg har også set tdc dellivet hele 7 gange uden og få point det er ved og være lidt øv
    hilsen ann
     
  3. zikkah

    zikkah Padavan

    Hej igen. Jeg har i dag igen heller ikke modtaget point for 2 film nemlig TDC de 2 andre er der ingen problemer med. Og har læst alt hvad Pindgris har skrevet tidligere da jeg havde problemer tidligere. Men disse 2 film (TDC) er der ingen af de løsninger der kan bruges. Har set begge film helt til ende. Har set TDC film i tirsdags og der var der ingen problemer. Hilsen zikkah 36848644
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Jeg har netop tjekket TDC filmen "del livet" og igen er det et spørgsmål om at scrolle ned i højre side for at knappen "Get your reward" kommer frem.....

    Vær venlig at læse de svar der allerede er givet i tråden da det ikke er et teknisk problem

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Men måske i skulle kontakte jeres samarbejdspartner, eller hvad de kaldes, og bede dem om at programmerer deres sider ordentligt, der er ingen grund til den grønne knap skal placeres så langt nede at man skal scrolle ned for at trykke på den ;)
     
  6. figo94

    figo94 Forumnoob

    jeg har set rigtig mange film idag og kun fået point for 2 af dem:!
    har lige prøvet igen og det hjalp at scrolle ned så fik jeg det jeg skulle håber det kan hjælpe andre
     
    Sidst redigeret: 16 Oktober 2014
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Jeg må indrømme at jeg efterhånden er begyndt at undre mig og spekulere på om MOD-teamets svar er usynlige o_O

    Men jeg prøver da en gang til......

    Vi har ingen meldinger om at der skulle være tekniske problemer med Biografen - alle de film der er nævnt her i tråden er tjekket og virker fint og giver de point de skal.

    Ser man ikke filmen færdig eller lukker den som den skal f.eks ved at trykke på knappen "Get your reward" (der skal muligvis scrolles i Biograf vinduet for at den bliver synlig) får man ingen point.......dette er ikke en teknisk fejl og dette ydes der ingen support på hverken her eller via support.

    Jeg vil endnu engang opfordre til at man orienterer sig på forum og læser de svar der gives fra MOD teamet bl.a i denne tråd og i FAQ for Biografen i Spil FAQ rubrikken.

    Fortsat god dag :)
     
  8. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Og det virkede fuldstændigt som beskrevet, jeg beklager :oops:
     
  9. kikki52

    kikki52 Forum-lærling

    Hei - har hatt samme problem i flere dager, får ikke poeng/biletter for noen av reklamene jeg har sett ferdig. mvh kikki52
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Du er lige flyttet til tråden om biografen - husk at se efter om der allerede er en tråd om emnet inden en ny oprettes. :)

    Dernæst......prøv at læs de svar der allerede er givet i denne tråd af MOD-teamet - jeg har en fornemmelse af at du der finder svaret....

    Er problemet et andet er det ikke nok information du kommer med, det er nødvendigt med mere detaljerede oplysninger som:
    • hvilken film drejer det sig om
    • tidspunkt for problemet
    • browser
    • bruger ID
    ellers kan vi ikke gå videre med sagen.....
     
  11. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Kære MOD's

    Der har i tråden om tekniske problemer i biografen været en masse "snak" om, at man ikke modtager belønning for sete film.
    Efter mange gentagelser (og skrappe toner) fra MOD's er det nu nok gået op for de fleste, at man ved mange af filmene skal scrolle ned til højre for at nå ned til knappen med "Get your award" - og derefter "Succeeded" - og først derefter trykke på X øverst til højre.

    Men ... Det er jo ikke det, der står i teksten nederst på skærmbilledet (i den røde ramme):

    [​IMG]

    Teksten i den røde ramme er efter min mening misvisende og vildledende.
    Mange misforståelser kunne være undgået, hvis teksten beskrev, at der skal trykkes på "Get your award" og "Succeeded",
    før klik på X.
    Det synes jeg skal meldes ind til de ansvarlige for teksten.
    Derfor skriver jeg det i denne tråd.
     
    LeneMor synes godt om dette.
  12. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    jeg trykker sjældent på get your reward når der står jeg skal trykke i krydset. Og jeg har endnu ikke oplevet ikke at få
    mine point
     
  13. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Hej

    Jeg er enig med Fr-jensen i, at teksten er misvisende og bør rettes. Det kunne undgå mange af de misforståelser, som der er skrevet om i denne tråd.
     
  14. Farmerkent

    Farmerkent Kommende forfatter

    Lige præcis dette løste mit problem. Mange tak.
     
  15. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Fr-jensen og zaritza

    Jeres indlæg er flyttet hertil da tråden til rapportering af tekstfejl i spillet ikke er beregnet på Biograf snak....

    Hvad angår Biografen så er der før gjort opmærksom på at det ikke er BP der retter fejl i den......problemet med scroll/ get your reward og tryk på krydset er et problem der er diskuteret her i tråden i en rum tid og som nævnt mange gange før så kan vi ikke sætte tid eller garantier på rettelser som skal fortages af partnerne.....

    Det er tydelig beskrevet her i tråden indtil flere gange og i FAQ for Biografen at det kan være nødvendigt at scrolle så det emne er vist udtømt nu.....;)

    Fremover håber jeg at man husker denne tråd er til rapportering af teknisk fejl i Biografen - på forhånd tak :)
     
  16. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Tror vi skal have indført kæde ansvar, så kan man ikke bare skubbe problemer over på andre.
     
  17. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Kære MOD-Ara

    Jeg havde jo netop lagt mit indlæg om tekstfejlen i biografen i tråden om Tekstfejl i spillet, fordi der netop ikke er tale om et teknisk problem (i biografen, som jo er en del af spillet) - men om en tekstfejl.
    ... og tekstfejlen er jo netop i den del af biografen, som BP er ansvarlige for (anvisningen til spillerne i den røde ramme på billedet), og ikke i filmen.

    ... så jeg forstår ikke hvordan det kan være:
    1. at du flytter mit indlæg til tråden om tekniske fejl (hvor det retteligt ikke hører hjemme)
    2. at I ikke vil melde ønsket om, at teksten ændres videre til de ansvarlige
    ... men ok, det er jo helt op til jer - jeg forsøgte såmænd bare at være hjælpsom -.-
     
    johnhan synes godt om dette.
  18. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Fr-jensen

    Det er sandelig noget af en anklage at påstå at vi ikke vil melde videre......som udmeldt et utal af gange her på forum så meldes der videre i systemet flere gange ugentlig, nogen gange flere gange dagligt om hvad der rører sig blandt spillerene.
    I mit sidste indlæg har jeg netop skrevet at vi ikke kan love nogen tidshorisont eller garanti for at der bliver ændret så derfor stiller jeg mig meget uforstående overfor dine påstande.....

    Indlægget er flyttet da tråden om tekstfejl er beregnet på oversættelses/tekstfejl i spillet - ikke Biograf emner der allerede er beskrevet og besvaret flere gange, og meldt videre i systemet!

    Hej johnhan

    Problemer bliver ikke blot skubbet over på andre - men raporteret af de kanaler vi nu engang skal benytte!

    Jeg går igen udfra at dette emne nu er uddebateret og der stoles på MOD teamets svar og reaktioner ;)
     
    Sidst redigeret: 18 Oktober 2014
  19. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Kære MOD-Ara
    Jeg mener ikke at have fremført nogen anklager eller påstande mod hverken dig eller andre, men jeg forstod ikke din behandling af mit tidligere indlæg - derfor svarede jeg, som jeg gjorde.
    Såfremt i allerede har meldt den omtalte tekstfejl videre i systemet, så er det jo helt fint. :)
     
  20. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Hej

    Kommunikation er en svær ting. Det fremgik ikke af MOD-Aras tidligere indlæg, at tekstfejlen var meldt videre i systemet, da det såmænd blot var det, vi ønskede. Det er dog ret irriterende, at indlæg tit bliver opfattet som personlige fornærmelser af MODs uden at det er ment sådan, og at der dermed bliver svaret mere skarpt end nødvendigt og på en ikke særlig assertiv måde (respektfuld). Det giver unødvendige frustrationer for alle, så det ville være rart, hvis også MODs tænker over, hvordan de svarer.
     
    -Bleak-, queen64, DrGreenthumb og 2 andre syntes godt om.