Biograf

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 25 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Selvfølgelig skal vi have en bio fejl tråd på det nye forum.

    Der er kommet en ford b-max reklame fra en anden partner, og den giver ikke biletter. Har prøvet 2 gange på min ene farm i Chrome og en gang i min anden farm i Firefox.
     
  2. Luka1956

    Luka1956 Forumnoob

    jeg har samme problem
     
  3. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa,

    for at vi kan melde korrekt videre, har vi brug for bruger ID sammen med fejlmeldingen, og ligeledes et cirka tidspunkt hvornår du har set filmen.
     
  4. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Farm ids: 19122868 & 34069231. Kl. var ca 21:40.
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Fik lige nu 15 biletter på min Chrome farm fra en af de gange jeg så reklamen...
     
  6. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej igen,

    Det er hermed givet videre.
     
  7. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    jeg var inde 4 gange efter hinanden kl ca 21:00 og jeg har ikke fået nogen endnu det var på Chrome
     
  8. Luka1956

    Luka1956 Forumnoob

    jeg var inde 2 gange kl ca 21:15 på firefox opgav for da havde jeg lige prøvet med Sommerfugl
     
  9. zikkah

    zikkah Padavan

    jeg har i dag set 2 film uden problemer men ved nr 3 og 4 ( reklamen for vand) stopper den lige inden den er slut og derfor ingen point ?
    Hilsen zikkah 36848644 bruger chrome. Ved ikke her på det nye forum om jeg har postet tråden det rigtige sted. :oops:
     
  10. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    hej zikkah...

    Er du helt sikker på reklamen går i "hak" og stopper for tidligt?
    Grunden til jeg spørg, er fordi du for det meste kan se hvor lang tid en film vare. Der står enten i bunden eller i toppen nemlig hvor lang tid reklamen vare i ;) (du kan se den tæller ned )

    Næste gang denne vand reklame kommer, så prøv at holde øje med det... jeg har prøvet at lukke den ned for tidligt... For den var da færdig, mente jeg... det var den så bare ikke -.-.... typisk mig :oops:
     
  11. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej

    har lige flyttet dit indlæg til den eksisterende tråd om emnet.

    Skal lige være sikker på jeg forstår det korrekt; - slutbilledet med "thank you for watching the video" kommer ikke frem ?
     
  12. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Kære Ara...
    Om forlov, jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at det ikke er ved alle film denne siden popper frem efter endt visning.... det variere lidt. Det ikke nogen generelle fim, men dog opleves det meget tit med aqua for alle reklamen...


    (indsat ord)
     
  13. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej,

    Det er jeg fuldt ud klar over, men lige reklamen med vand som nævnes gør den som oftest.

    Alternativet er at man henter sin gevinst ved klik på denne:
    [​IMG]
     
  14. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Jeg var ude for her tidligere idag at have en hvor teksten nedenunder sagde jeg skulle klikke oppe i hjørnet, men når jeg scrollede lidt ned ( i en ramme inde i selve biograffen, så det var ikke synligt umiddelbart ) var den knap du nævner Shaman, og den skulle naturligvis derfor bruges. det var en reklame for global connect ( super sjov reklame iøvrigt )
     
  15. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Jeg har lige oplevet 2 gange ved en reklame for Kvitfjell, at jeg ser filmen til ende (står på sluttiden og bliver stående der), men der kommer ikke hverken "thank you for watching the video" eller "Get your award".
    Når jeg trykker mig ud ved X, kommer der ikke nogen gevinst.
    Måske samme problem, som zikkah beskrev.
    Bruger Google Chrome.
     
  16. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    fortsættelse ...
    Ved andre film er der ingen problemer.
    Men ... belært af Bifidos erfaring, fandt jeg lige ud af, at også ved Kvitfjell-reklamen kan man scrolle ned inde i rammen og helt nede i bunden er der en "Get your award" knap, og når man trykker på den får man sin gevinst som vanligt.
     
  17. zikkah

    zikkah Padavan

    Hej DrGreenthumb. Jeg er sikker på den stoppede før tiden og der kommer heller ikke tak for du kikkede denne video. :(
     
  18. zikkah

    zikkah Padavan

    Hej Fr-jensen. Det er lige det du beskriver her, jeg oplevede i går. Sidst på eftermiddagen fik jeg pludselig min bio point:)Tak for din respons. Hilsen zikkah
     
  19. zikkah

    zikkah Padavan

    Tak for svar. Nej det kom slet ikke frem. Hilsen zikkah
     
  20. zikkah

    zikkah Padavan

    Nu har jeg lige set 4 film mangler 30 point ialt for for de 2 første film fra Tyrkisk airline de 2 efterfølgende film film fik point fra det var reklame for Global connect ogTdc Dellivet . Hilsen zikkah