Biograf problemer

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ChipogChap, 26 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Det er efterhånden meget sjældent, at jeg får lov til at se en film. Oftest får jeg et sort felt med følgende fejlmelding
    ' + html + ''; var doc = document.open("text/html","replace"); doc.write(page); doc.close(); }; SSA_CORE.Msg.init(window, function(message){ var msg = message.data; if(msg.indexOf('$$sandbox') !== -1){ var html = msg.split('$$sandbox/')[1]; render(html); } }); }());
    Senest i dag kl 7.45.
    Jeg bruger google chrome og håber meget, at en pc-kyndig farmer kan/vil hjælpe mig?
    På forhånd tak og undskyld, hvis mit er placeret i en forkert tråd.
    Glædelig jul fra
    ChipogChap

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Dit indlæg er lige flyttet fra tråden ang. fejl i biografen, da det måske / måske ikke er en decideret fejl.

Har du forsøgt med en anden browser ?

3. ChipogChap

Jeg har flere gange forsøgt med firefox og edge med samme resultat.

4. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

det tyder på at du har et problem med din flash player, da edge, så vidt jeg ved ikke understøtter flash,og det er noget der skal installeres separat til firefox

5. ChipogChap

Tusind tak lise1606 for dit svar. Jeg har tjekket flere gange og kan ikke se andet end, at jeg har den nyeste flash player. Ved du (og eller andre), hvad jeg ellers kan gøre?
    God farmersøndag fra
    ChipogChap

6. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Du kunne prøve at slette alle cookies, inkl. flash cookies, i begge browsere. Og så prøve at lave en genstart af din computer og se om det har hjulpet.

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Edge har Flash og bliver auto opdateret som Chrome gør.

8. ChipogChap

Hej Blibblob
    Mange tak for dit svar, jeg har slettet og genstartet, som du forslog, men det løste desværre ikke mit biograf-problem, øv øv.

9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej ChipogChap

Jeg har ikke lige umiddelbart en løsning på problemet og kan kun give de råd vi normalt giver at man prøver med en anden browser, holder sin pc opdateret og renset. Egentlig pc service kan vi ikke hjælpe med her på forum.

Der udover hvis det fortsat sker så at du tager et screenshot af hvad der sker på din farm/skærm når det opstår og skriver følgende oplysninger (som vi altid skal bruge)

• Nøjagtig tidspunkt
    • Hvilken film drejer det sig om
    • Browser og version
    • Flash player version
    • evt styresystem (f.eks win8 )

10. Bondemutter

Bondemutter Forum-lærling

Hejsa ChipogChap

Nu kan jeg ikke just påstå at være velbevandret ud i HTML-kodning, men er Java opdateret? En uopdateret Java kan nemlig sagtens give problemer med læsning af HTML-koder.

11. ChipogChap

Godt nytår og mange tak for jeres svar Bondemutter og MOD-Ara.
    Jeg har opdateret min Java og venter spændt på, at der igen bliver film tilrådighed for mig i biografen...