Biograf film problemer

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af USSE65, 16 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. DjayTee

DjayTee Avanceret

... og igen 1039, samme reklame, samme resultat. o_O

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Tak for oplysningerne om disse film - de vil blive tilføjet fejlmeldingen.
    Så kan vi bare vente på at udbyderen retter.

3. zikkah

zikkah Afhængig

Har forsøgt igen i dag og stadig ingen point.

Hilsen zikkah38848644

4. MOD-Ara

Hej zikkah

Venligst læs mit indlæg #41 ang. fejlmeldinger om biografen samt mange andre MOD svar i denne tråd.
    Indlæg som
    er blot nytteløs fyld i tråden som vanskeliggør opgaven med at finde vigtig information om fejl og hjælper derfor ikke med noget. -.-

5. smiley72

smiley72 Forum-lærling

Telenors fotoskole
    fredag 10/7 18.36
    giver ikke biografpoint - ikke nogen "get your reward" at trykke på
    ID: 3132287
    google chrome
    18.0.0.203

6. MOD-Ara

Hej smiley72

Hvis du læser længere oppe er den film allerede fejlmeldt ;)

7. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

nu har jeg set film den 10-7 den 11-7 kan godt se filmen men for ingen ting for dem det er Telemors Fotoskole så jeg håber på det bliver rettet hilsen Aaselarsen

8. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

som MOD-Ara allerede har skrevet tidligere er denne film allerede fejlmeldt.
    ;)

Der er ikke behov for yderligere meldinger på lige den film.

9. DjayTee

DjayTee Avanceret

Og en mere:
    • Telmore play
    • Søndag 10/7, klokken 0844
    • Jeg ser hele filmen igennem, men der gives ingen point (der er ikke en bar med "tryk her for at få din belønning" eller lignende).
    • ID: 17177743
    • Google Chrome
    • 18.0.0.203
    Den er set adskillige gange med samme resultat. -.-

Hanne1964 synes godt om dette.
  10. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

hej igen nu har jeg lige set 2 film med bil reklame og har fået for dem men så kom fotoskolen dem kunne jeg godt se men fik ikke noget nu er det 5 dag jeg har set dem men får ingen ting hilsen Aaselarsen

11. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hvorfor læser du ikke MOD´s svar????, kom med de oplysninger de skal bruge og den film er fejlmeldt.

12. wilcodk

wilcodk Forum-lærling

Telenors fotoskole
    Mandag d. 13/7 ca 15.05
    Ser det hele gennem men der gives ikke point når man lukker på krydset. Der er ikke nogen knap til at få beløning.
    Id: 5664650
    Chrome
    18.0.0.203

13. johnhan

johnhan Forum analytiker

Stadig ingen biletter for telenor fotoskole her kl 15,33. Der er den uden grøn knap.

14. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Til alle farmere

Som MOD allerede har skrevet i denne tråd, så behøver vi ikke flere meldinger vedr. Telenor fotoskole, da problemet for længst er meldt videre. Vi vil sætte overordentlig stor pris på, at man som bruger af dette forum, bruger nogle minutter på at holde sig orienteret om hvilke info der allerede er givet, altså kortere sagt, læs meget gerne tråden inden man skriver.

Ingen fejl bliver løst hurtigere af at man opretter flere indlæg, en fejl meldes kun en gang og den ene gang er hvad det kræver at få rettet fejlen.

Husk også at give de oplysninger som er nødvendige for at der kan gives en korrekt fejl melding, læs guiden i denne sektion, inden der oprettes et indlæg, det vil være en meget stor hjælp.

På forhånd tak

Mvh
    Pindgris

15. johnhan

johnhan Forum analytiker

Undskyld men fejlen blev meldt videre af jer i fredags, hvor lang tid skal det tage for dem at rette den fejl, hvor mange tusind skal være til grin/spilde tid dagligt før der sker noget?

16. MOD-Ara

Hej

Denne tråd er til fejlmeldinger af film som ikke allerede er fejlmeldt - ikke diskussion om tiden på fejlrettelser.

Som det tidligere er forklaret rigtig mange gange før her i tråden og i FAQ så melder vi fejlen videre til Hamburg som så melder fejlen til udbyderen af videoen som så skal rette.

Fortsat god dag.

17. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det var jo en fejl der godt nok er meldt før jeg skrev om, men hvor lang tid må der gå før man melder en gamle fejl igen?

Vi snakker jo om en micro fejl der ikke vil tage lang tid at rette, men som er meget generende, ikke kun fordi den ikke giver billetter når man prøver igen, men fordi den vist spærre for andre reklamer.

zikkah synes godt om dette.
  18. zikkah

zikkah Afhængig

Nyt ang. Telenors fotoskole. Har i dag set 2 film fra Telenors fotoskole og de giver point den der ikke giver point er deres fotoskole med video. Dette er skrevet til oplysning / hjælp for rettelsen og kan ikke se det er nævnt tidligere.
    Hilsen zikkah 36848644

19. MOD-Ara

Hej

Den Telenors fotoskole film som der er fejl på er fejlmeldt som der efterhånden er skrevet mange gange her i tråden.

Jeg opfordrer endnu engang til at der læses hvad MODs svarer og at man holder tråden fri for
    yderligere indlæg om film som er fejlmeldt.
    Denne tråd drukner efterhånden i indlæg som blot er fyld og gentagelse så et evt. indlæg om ny fejl vil være nem at overse.

Modtager vi melding om fejl på en film OG de oplysninger vi skal bruge (se >her< ) så fejlmelder vi straks og giver besked om det her.
    Der sendes så besked til udbyderen af filmen som skal stå for fejl rettelse - og nej vi kan ikke sige hvor længe det varer at rette.
    Yderligere fejlmeldinger på den film er så ikke nødvendig da den er fejlmeldt!

Jeg håber denne tråd nu kan blive brugt til det den er beregnet til - nemlig at melde
    nye fejl på biograf/biograf film og ikke andet.
    Indlæg om andet vil fremover blive fjernet fra tråden for at holde den overskuelig!

Fortsat god dag

20. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Jeg har i flere uger oplevet nedenstående problem. I dag har jeg så taget mig tid til at læse denne tråd igennem og kan ikke se, at det tidligere er blevet nævnt.

Når jeg trykker på se film, kommer der ofte en sort firkant frem, som fylder cirka 1/4 af det indrammede biograf-felt. Den sorte firkant er placeret midt i biograf-feltet fra øverste kant. Jeg har prøvet at vente op til 30 minutter, men det er og bliver ikke muligt at trykke en film frem, der sker kort sagt intet.

Mit bruger id: 39266356
    Browser: Google Chrome
    Java Version 8 update 31
    Flash player version: Adobe Flash Player - Version: 18.0.0.209 Shockwave Flash 18.0 r0
    Tidspunkt filmen fx er set: 19/7 kl 19.05 og kl 19.10
    Jeg ved ikke, hvilken film det drejer sig om.
    Jeg har slettet catch og cookies flere gange.

Mvh ChipogChap

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.