Biograf film fejl

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af MOD-Ara, 31 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Rynkeby god morgon test giver ikke biletter
    Set 3 gange mellem kl. 18:05-18:15 d. 18/3
    Set på 2 farme med Firefox v45.0 & Chrome v49.0.2623.87 m
    ID: 34069231 & 19122868
    Flash v21.0.0.182
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej johnhan

    Jeg har nu testet filmen i flere udgaver....både hvor point opnåes ved at trykke på den grønne knap til slut og uden den grønne knap hvor point opnåes ved at se filmen til enden og lukke layeret.
    Ikke én eneste gang er der ikke kommet point.

    Husk at se filmen helt til enden og afslut den korrekt.
     
  3. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Har ind til nu flere gange set rynkeby både med og uden grøn knap og fået point.
    Men nu her har jeg netop to gange set den uden knap, og ikke fået point.

    ID 22791756, Chrome browser, flash 21.0.0.182
     
  4. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    har netop testet Rynkeby test reklamen i biografen både med og uden knap, og den har givet point hver gang.
     
  5. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Som skrevet - tidligere virkede den også for mig - men de 2*2 point jeg burde have fået i formiddags er aldrig ankommet.
    Og igen netop nu for 1 minut siden - igen den uden grøn knap.
    ID 22791756, Chrome browser, flash 21.0.0.182
     
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Keno - Danske spil: Ingen point
    Kl. 17:50 d. 26/6
    Chrome v51.0.2704.103 m
    Flash v22.0.0.192
    ID: 19122868

    Også set på min lille farm og min mors med samme resultat
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej JohnDK

    I forsøget på at fejlmelde den omtalte film, har jeg fået oplyst at der ikke er registreret film set
    på det ID på det tidspunk du har oplyst.
    Derfor kan koden for filmen selvsagt ikke findes og derfor ikke fejlmeldes hos udbyderen.

    Jeg må derfor bede dig fejlmelde på ny med alle præcise/korrekte informationer hvis du igen støder
    på filmen og ikke får point da jeg selv ved test igår aftes har fået korrekt point for at se filmen i browseren IE.
     
  8. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Der er noget galt med deres registreringer så, jeg startede filmen med få sekunders mellemrum på mine 2 farme, den ene i Chrome og den anden i Firefox (Id: 34069231). Jeg kan ikke garantere at tidspunktet ikke er 1 eller 2 minutter til den ene eller anden side, men det burde vel stadig være OK.
     
  9. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Ifm de test jeg har foretaget fejler registreringen intet.

    Jeg beklager men heller ikke ID 34069231 har film registreret som set omkring kl 17.50 d. 26/6
    så jeg kan ikke fejlmelde da vi skal bruge filmkoden for at fejlmelde hos udbyder.

    Som jeg skrev i mit tidligere svar er du nødt til at fejlmelde igen hvis du støder på filmen og ikke får biopoint - andet er der ikke at gøre. Filmen gav point som den skulle iaftes i browser IE

    Når det er sagt så håber jeg tråden igen vender tilbage til det den er beregnet til - kun fejlmeldingsindlæg og ikke spørgsmål/diskussion

    Fortsat god aften :)
     
  10. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Har lige set keno reklamen igen her kl. 22:30, den gav igen ikke point.

    Keno - Danske spil: Ingen point
    Kl. 22:30 d. 29/6
    Chrome v51.0.2704.106 m
    Flash v22.0.0.192
    ID: 19122868

    Det er skam ikke mig der starter nogen diskussion, jeg fejlmelder bare. Jeres logging system virker åbenbart ikke og så stiller i spørgsmål som jeg svarer på.
     
    Sidst redigeret: 29 Juni 2016
  11. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Tak

    KENO - Danske spil filmen giver ikke point er givet videre nu da dine info kan bekræftes.

    Vær opmærksom på du kan støde på filmen igen da info nu skal videre til partneren der står for rettelse og det kan tage lidt tid.
     
  12. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Nespresso og United international pictures: Videoen findes ikke
    Seneste førsøg var kl. 19:09 d. 19/11
    Chrome v54.0.2840.99 m
    Flash v23.0.0.207
    ID: 19122868

    Når man trykker play har vi i den senere tid en hel del gange fået denne fejlmeddelelse.

    [​IMG]
     
  13. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej johnhan

    Vi er flere i MOD teamet der har testet biografen - og nævnte film i flere browsere på forskellige konto´er og ingen af os har haft problemer med biografen og kan ikke konstatere fejl på den nævnte film efter at have set den utallige gange de sidste dage.

    Jeg vil derfor bede dig tjekke om der evt. er opdateringer til din pc (pc´er hvis du benytter flere forskellige),
    tjekke du ikke har nogle tilføjelses programmer der spærrer og rense den for cookies/cache/flash cache osv.
     
  14. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg har lige set en Spies video, 3 gange faktisk, og der var ingen problemer. Det var samme slags som den jeg skrev om i går, den med den grønne continue knap, her var det så bare ikke Nespresso og United international pictures videoerne.