Biograf / film fejl

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af etenas, 13 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har netop testet Fakta reklamen i både chrome og IE og i begge browsere blev der givet biograf point.
    Vær opmærksom på at layeret med besked om biopoint måske ikke når at komme op hvis du hurtigt går ind i biografen igen for at se en ny film - point bliver dog givet.

En anden ting......ved fejlmelding bedes du venligst påføre dit bruger ID da vi skal oplyse det hvis vi skal melde fejl/problemer videre....uden ID kan vi ikke informere teknikkerne.

Mener du stadig at du mangler point må du skrive til support via support formularen så kan de tjekke loggen på din farm - dog skal de bruge et tidspunkt for den sete film du mener ikke at have fået point for.

2. strandskov24

strandskov24 Forum stormester

Har du husket at rulle helt ned, så du kan se feltet "get your reward". Ved flere film kan man ikke se feltet fra starten:)

3. alberterie

alberterie Forum-lærling

Nu har jeg set Arlas reklame om protein drik m.v. mange gange og den giver heller ikke point ; (
    Venligst alberterie

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Som svaret flere gange her i tråden så kan vi ikke melde evt. fejl videre uden oplysninger om:
    • bruger ID
    • browser
    • Flash player version
    • tidspunkt filmen er set
    Desuden kan jeg oplyse at jeg har testet en film fra Arla og ikke konstateret problemer med at få point.
    Hvis ikke film ses helt færdige og lukkes korrekt som beskrevet i FAQ for Biografen (som findes i Spil FAQ sektionen) gives der ikke point.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.