billede fryser

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af pæreis, 21 Februar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. pæreis

pæreis Forumnoob

hvor kan man købe en skraber til at skrabe de xp hatte væk der fryser fast midt på skærmen når man høster?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Dit indlæg er flyttet da det ikke handler om oversættelses fejl!!
    Emneskift er ikke tilladt i en tråd, hvilket du som rutineret forumbruger sikkert godt ved - hvis ikke kan jeg anbefale at læse forum reglerne.

Jeg har ingen meldinger i systemet om problemer med spillet.

Har du problemer med dit spil fryser vil jeg anbefale at du laver en grundig rens af din browser cache.
    Hjælper dette ikke så evt. tjekke dine tekniske specifikationer om de matcher de krav der stilles for at spille,
    sidst men ikke mindst tjekke din internethastighed for uregelmæssigheder.

God aften

Sidst redigeret: 21 Februar 2021
  3. pæreis

pæreis Forumnoob

Du har misforstået det. Det er ikke billedet der fryser det er xp hattene på vej op der stopper/fryser fast midt på skærmen og de stopper for udsynet til staldene og træerne der er under.

4. MOD-Ara

Hej igen

og du har tydligvis misforstået mit svar - da løsningen er den samme ;)

5. pæreis

pæreis Forumnoob

Nej det tror jeg ikke da det kun er på denne farm at det sker og der er heller ikke nogen problemer med alle andre ting jeg bruger min pc til. Det med cache lyder efterhånden bare som en undskyldning for alle de problemer der har været efter flash der er da ingen andre ting ved normal brug der kræver at man renser flere gange om dagen.

...Tina... synes godt om dette.
  6. MOD-Ara

Jeg kan love dig at hvis der var tale om et problem med spillet ville vi drukne i henvendelser fra spillere verden over ;)

lyder som om du spiller på en del farme på samme pc og dermed logger ud og ind gentagne gange i løbet af dagen...
    så jow browser cache kan være et ret stort problem.

De problemer der har været ifm overgang til Unity bruges desværre også af en del spillere som undskyldning for
    hvad de end oplever når de spiller - alt kan ikke skydes på Unity da de samme problemer med visningsfejl
    igen og igen blev meldt da spillet var baseret på Flash uden at fejl i spillet var skyld i det
    og kunne fixes med flach cache eller browser cache rens.

Hvis en grundig rens af browser cache mm efter alle forskrifter ikke virker er du velkommen til at vende tilbage med en udførlig fejlmelding med de informationer det nu kræver - placeret i rette sektion på forum. Denne tråd lukkes som besvaret

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.