Betalingsproblemer

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af momsemor45, 2 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. momsemor45

momsemor45 Kommende forfatter

Jeg skal have tilføjet et nyt betalingskort da det gamle har været spærret pga misbrug. Problemet er bare at når jeg vil betale er muligheden for at betale med et kort helt forsvundet, jeg ville gerne have tilføjet et nyt. Jeg har forsøgt at komme igennem til support, men den formular jeg skal udfylde passer ikke til mit problem og jeg ved ikke hvor jeg ellers kan henvende mig.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Først og fremmest....har du under "Status og opsigelse" øverst til højre i bank layeret slettet dine gamle betalingsoplysninger???

Dernæst....når du tilføjer noget i indkøbskurven og vælger gå til kassen skulle du gerne se valgmulighederne
    Betal med kreditkort (hvor du tilføjer oplysninger om dit nye kort) samt PayPal, Paysafe osv.

Hvis dette ikke er tilfældet så prøv at slette cash/cookies....hjælper det stadig ikke er det kun Payment support der kan hjælpe dig.

3. momsemor45

Nej betaling med kreditkort er væk og jeg har slettet cash/cookies.
    Jeg har forsøgt at kontakte support men jeg kan kun udfylde et specifik problem og ikke selv skrive hvad der er galt. Er der mon en mailadresse man kan henvende sig på.

4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Du skriver i din første post her, at dit gamle kort har været spærret, hvis det er sket i forbindelse med et køb her hos BigPoint, så kan det være derfor muligheden for at benytte kreditkort ikke er tilstede, man bliver nemlig automatisk blacklistet, også selv om man ved en fejl kommer til at benytte et udløbet kreditkort.

Jeg vil anbefale dig at skrive til payment support via den specielle payment henvendelse og når du så modtager en bekræftelses mail på den henvendelse, så kan du via en vedhæftning, forklare problemet i så mange detaljer som muligt, på den måde kan du komme bagom det problem med, at du ikke kan markere det specifikke problem og payment support kan give dig den hjælp du behøver.

Hvis du skulle have haft et udestående med BigPoint, så vedhæft eventuelt kvitteringer og ticket nummer på den mail udveksling som omhandler det problem, det vil være en stor hjælp for payment support og vil kunne fremskynde arbejdsgangen ret anseligt.

Bed eventuelt også payment support om at fjerne de gamle kreditkort oplysninger, sådan at du ikke senere ved en fejl kommer til at benytte det, det kan give en masse dum ballade som du helst skal slippe for.

Jeg håber der hurtigt kommer en løsning på problemet.

Mvh
    Pindgris

5. momsemor45

Tak - det prøver jeg.