Betaling med sit kort

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af sippemor, 17 Oktober 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Hej
    Er det kun mig som oplever ikke at kunne betale med det kort som er tilknyttet.
    Den siger jeg kun kan betale med bankoverførsel.
    vh Sippemor
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej sippemor

    Jeg har ingen meldinger om at der skulle være problemer i betalingsområdet,
    og har selv foretaget køb idag på min private farm med kort.

    Altså må jeg have nogle flere oplysninger for at vi kan spore os ind på problemet.
    Til en start:
    • Bruger ID
    • Spiller du via Unity eller dowload klienten?
    • Hvilken type kort er der tale om, visa, master eller?
    • Har du fået nyt kort siden sidste køb (kortudløb)
     
  3. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Hej Mod-Ara
    Jeg undre mig også men har stadig problemet - det er både på Unity og klienten den siger det skal ske ved bankoverførsel.
    Købte i fredags uden problemer med det kort som er tilknyttet. Det er et Visa og udløber først 09/23
    Mit bruger ID er 14209575.
    vh sippemor
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hmmm

    Hvilket tilbud forsøger du at købe?
     
  5. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    prøver at købe den store fiskernes glæde kurv.
    har slettet mit kort og prøvet at slette klienten.
    men kan stadig kun betale med bankoverførsel.
    vh sippemor
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Jeg har altså ingen fejlmelding på det tilbud og kan selv vælge at betale med kort på min private farm.
    Hvilken browser bruger du ifm Unity? Jeg benytter Firefox og oplever ingen problemer der.
    Det eneste jeg kan komme i tanke om hvis betaling med kort ikke virker er manglende dækning eller mulig fejl på kortet.

    Hvis problemet er at muligheden for kortbetaling slet ikke dukker op, har du så prøvet at tjekke om din browser er opdateret, cache renset osv?

    Ellers må du prøve at skrive til Payment support.
    Beklager jeg ikke lige umiddelbart har de vise sten til at løse problemet :oops:
     
  7. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Hej igen
    Til orientering kan jeg slet ikke tilføje kortbetaling på min konto. Der er kun 3 betalingsmuligheder hvor det starter med bankoverførsel. Ved valg af bankoverførsel kan jeg ikke tilknytte den bank jeg har her i Danmark.
    Da jeg jo ikke kan få lov at købe er det ikke muligt at melde til payment support for de skal jo bruge oplysninger omkring et køb og det kan jeg jo ikke foretage.
    Skal jeg melde den anden vej foregår det på engelsk og beklager men der kan jeg ikke være med.
    Men selvfølgelig bliver det fremover billigt for mig for har ingen muligheder for køb.
    vh sippemor
     
    Sidst redigeret: 18 Oktober 2021
    benadk synes godt om dette.
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Jeg beklager men hvor gerne jeg end vil, kan jeg desværre ikke hjælpe yderligere her på forum
    da det ikke lige er noget jeg kender en løsning på.

    Men tag fat i PAYMENT support via support knappen i spillets bank - øverst til højre ved siden af flaget.
    Vælg "Øvrige" eller "Kreditkort" i menuen for betalingsmetoder
    så de kan hjælpe dig med at finde ud af hvad problemet er.

    Jeg lukker tråden her da jeg har henvist dig videre til PAYMENT support
    og håber I sammen finder løsningen på problemet.

    God dag :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.