Bekrefte epostadresse?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 9 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Pindgris skrev onsdag 7/9 følgende: "Så smut nu ind og få det gjort eller tjek om du har huske at bekræfte din mail, det tager kun få min og så er du på den sikre side."

Jeg er i tvil om hvordan dette gjøres. Finner ikke noe sted i kontoinnstillinger for å klikke på "Bekreft epostadresse". Beklager at jeg ikke forstår :oops:. Hilsen Tuppehøne.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Du kan læse mere om bekræftelse af mail adresse >her<

3. Tuppehøne

Takk. Da går jeg ut i fra at jeg gjorde dette da jeg mle medlem for snart 6 år siden. Trodde det var noe vi var nødt til å gjøre med jevne mellomrom, da jeg så beskjeden nylig.
    Når jeg åpner linken din, MOD-Ara, kan jeg se at mitt skjermbilde i punkt 2 ser anderledes ut, ikke bare fordi min er på norsk. Beklager at jeg ikke greier å ta screenshot med denne PC `n , men jeg får opp i punkt 2 et skjermbilde for å endre passord, ikke for å bekrefte e-postadresse. Hvis jeg har rett i denne antakelsen, kan du lukke tråden. Takk for hjelpen.

4. MOD-Ara

Hej

Hvis ikke bekræft mail adresse er det første der dukker op når du åbner dine kontoindstillinger så har du tidligere bekræfte din mail adresse og dermed låst din konto til din mail adresse.

Hvis man senere får brug for at ændre hvilken mail adresse kontoen er låst til gøres det ved at trykke på knappen

indtaste ny mail adresse - derved sendes mail til den oprindelige mail adresse man har låst sin konto til at man følger derefter blot vejledningen/links i mail.

Håber dette er forståligt. :oops:

Og igen....jeg kan kun på det kraftigste opfordre alle til at tjekke en ekstra gang om nu man har husket at sikre sin konto....

forsat god aften :)

5. Tuppehøne

Takk for oppklaringen. Det ser ut til at alt er i skjønneste orden :). Du må gjerne stenge tråden nå. Ha en fin dag. mvh Tuppehøne.

6. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

:mad:
    Jeg gik ind i indstillinger, som beskrevet. Der stod så min mega gamle email adresse, jeg ville gerne ændre den til den jeg har nu, jeg skriver så min nye email adresse og får besked på at en email er sendt til den gamle email adresse og jeg skal følge sikkerheds linket. bravo......det kan jeg jo ikke bruge til noget, når jeg ikke har adgang til min gamle email adresse mere.

Men så er det lige at et andet problem opstår, hvis nu min computer var blevet hacket og hackeren har adgang til ens email adresse, så vil denne/hackeren kunne ændre email adressen, men vi andre kan ikke. :eek:

Gider I godt at få styr på det rod 8)

dahl62 og benadk synes godt om denne.
  7. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Hvis du læser denne FAQ så vil du finde svar på dine alle spørgsmål.

Af sikkerheds årsager, altså din sikkerhed som bruger, så er der kun en som kan -få styr på rodet- som du omtaler, nemlig dig selv.

Vi har lige så længe BP har eksisteret, gjort vores brugere opmærksom på, at de skulle huske at bekræfte deres mail, lige som vi har gjort opmærksom på alle mulige andre former for sikkerheds spørgsmål, men vi kan ikke tvinge nogen til at tage vores råd seriøst, som bruger må man også selv tage ansvar for sin kontosikkerhed, vi kan kun informere og vejlede og det har vi gjort.

Jeg håber du hurtigt får løst dine sikkerhedsproblemer på en god måde og ønsker dig fortsat masser af hygge med Farmerama

Mvh
    Pindgris

8. dahl62

dahl62 Kommende forfatter

Har samme problem med en meget gammel e-mail adr. Fik besked på at jeg kunne kontakte udbyder og få den åbnet igen men nej det kan ikke lade sig göre, da denne e-mail adr er overtaget af en anden.
    Det burde ikke väre noget problem for BP at ändre procedure for dette, når nu der er så meget fokus på " sikkerhed " her.
    Det kan jo lade sig göre alle andre steder !

9. MOD-Ara

Hej dahl62

Som du kan se af tidligere svar ifm dette emne så er det alene pga brugernes - altså jer spilleres
    sikkerhed at proceduren er som den er. ;)

Det er spillerens ansvar at sikre sig kontrollen over sin konto ved at bekræfte sin mail adresse OG
    skifter man mail adresse så sørge for også at ændre det på sin konto.

Jeg vil anbefale dig at læse den FAQ Pindgris henviser til grundigt for for at sætte dig ind i hvordan du får hjælp til dit problem.

--------------------

Til alle andre spillere kan jeg kun igen og igen komme med endnu en opfordring til at få tjekket op på
    om man har sørget for at bekræfte sin mail adresse/eller evt. få skiftet den mail adresse kontoen er låst til
    hvis dette er nødvendigt.

Fortsat god weekend :)