Begynderproblematikker

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Søvnig, 25 Juni 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

.
    Hejsa alle

Nu kan jeg jo dårligt kalde mig begynder længere. Jeg har leget med i lidt mere end et halvt år.

Alligevel dukker der jo jævnligt ting op, som er nye for mig.

Det sværeste, for mig personligt, er begrænsningens kunst.
    Uanset hvor ofte jeg sætter grænser for, hvor mange forskellige stalde, træer, dyrkede marker, der skal være.... ender det altid ud i noget helt andet.

Mange delmål er nået, herunder Marmeladefabrik L4 og en beholdning på 25 mio. dalere.
    Dalerne klarede ikke distancen i længden.
    Mit "had" til afgrøder med lange grotider har bragt beholdningen ned på 12 mio., for der skulle skaffes afgrøder til opgaveløsning.
    Min stjernebeholdning var på 201, da menageriet kom til, så noget måtte gøres.
    Køb, køb, køb....

Under baby-boom opnåede jeg - efter brug af stort set alle avlsdyr - at stå med 2 heltegøge.
    Jubii! Den ene sætter jeg på markedet for at genoprette økonomien...
    men ingen vil købe den! Surt show.

Nu er der så opgaverne omkring menageriet. Skal man nu ofre de aller sidste avlsdyr - gå tilbage til udgangspunktet - for de mange dejlige EP?

Det er sørme hårdt at være farmer.

:music:

.

2. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Menageriet er et projekt som strækker sig langt ud i fremtiden. Løser du alle opgaver idag, giver det ingen udvidelser, det kræver bormaskine-drops, som vil tage flere år at erhverve. Hvis du stiler efter et højere lvl, så gå efter ep, evt. når du rammer 50% extra ep for opgaveløsning i partyhjulet =) , ellers kunne du jo også få en fin pink stald ud af avlsdyrene :)

3. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

.
    Fik 100% ekstra EP ved køb af MG for 2 €.

Det gav desværre ikke på opgaverne, men kunne da ses på pyntegenstande, marker og stalde.

:p