Bahamarama nyt feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 16 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Her i tråden kan I poste jeres feedback på opdateringen af Bahamarama indhold
    og den nye quest "Sandslot"

Vi vil så samle det hele sammen og sende det videre

Farmerama teamet​

ofeia synes godt om dette.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Virkelige flotte gaver :)
    En opgave der ikke lige sådan kan klares med det samme, kun godt ;)

meba091 synes godt om dette.
  3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

en god men svær opgave

4. DjayTee

DjayTee Avanceret

Super med en opgave, der giver gyldne bananer. Det har været længe undervejs.
    (At der så skal bruges en masse for at låse op for de nye træer, ja det er en helt anden sag).

5. meba091

meba091 Forum prof

Jeg synes også det er skønt med nye opgaver og nye ting, der skal indløses. Jeg holder også af udfordringer, som der i den grad er mange af i den nye opgave. Problemet er bare at belønningerne slet slet ikke står mål med indsatsen i de sidste 2-3 opgaver af questen. Faktisk tror jeg ikke, at jeg har set ringere udbytte end der er i opgave 7, som jeg har regnet lidt på.

Hvis man ser bort fra eventuelle spring i avlen (som oftest forekommer i de lavere trin) vil det koste mig 122.880 pf at lave 15 cirkuspandaer og 36.864 for at lave 18 sultankameler. Altså omkring 150.000 pf ialt. Jeg tør slet ikke regne på hvad det koster i rigtige penge!
    Dertil kommer de dyr jeg skal avle på - rundt regnet 245.000 pandaer (der er ikke taget højde for de dyr man får retur i avlen) og omkring 70.000 kameler.
    Oveni det kan jeg så lægge et stort antal af træfrugter.

Hvis jeg valgte at købe cirkuspandaerne og sultankamelerne på markedet ville det koste mig 150.000.000 daler at indkøbe pandaerne i dag (det vil næppe være samme pris om en måned, da man må forvente en væsentlig prisstigning på dem). Sultankamelerne ville koste mig 68.500.000 daler. Altså en værdi i dag på 218.500.000 daler.

Hvis jeg valgte at omsætte samme sum daler til rød punch (12.000) ville jeg ende ud med at få 18208 punch, hvilket ville tilskrive min tepbeholdning med 45.520.000.

Til sammenligning får jeg fra opgaven kun 3.680.000 tep, 3 mill daler og sølle 190 pf!

Jeg synes udfordringerne desværre kommer til at handle mest om de ting der koster penge i spillet. Jeg vil aldrig lave de sidste opgaver i denne quest. Det er ren tilsætning og underskud i en sådan grad at udfordringen slet ikke kan lokke på nogen måde. Selv om jeg elsker udfordringer er der alligevel en grænse for hvor meget den må koste.

benadk, -natkat-, Tuppehøne og 8 andre syntes godt om.
  6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Om Sandslott: Gullbananer som premier er vel og bra, og det er alltid flott med øep i premie.;) Men jeg synes det er veldig mye forskjellig som skal låses opp i tempelet, så da monner det liksom ikke videre med 1 eller to bananer, når man er nødt til å bruke "100" for å låse opp. Det er nye ting som skal låses opp i hvert nivå (både en og to og tre nye ting pr. nivå, alt etter som hva man har fra før). Med tanke på at man må stige i nivå på øya flere ganger for å få nok bananer pr tempel, så kommer dette til å ta laaaaang tid:sleepy:. Jo mer jeg ser på den, jo mer skeptisk blir jeg. Kommer ikke til å fullføre denne noen gang, men kanskje få unna noen av de nederst sånn smått om senn.
    Hilsen Tuppehøne.

benadk synes godt om dette.
  7. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg blev så glad ved første blik, indtil jeg som meba091 fik studeret indsats kontra belønning. Og jeg synes godt nok ikke det er spændende længere.
    BP har deres guldgrube ved at sælge powerfoder og den skal vist udnyttes 200%. Jeg tror ikke jeg vil gå efter at løse opgaven, andre end de få man kan dyrke sig til. Skuffet.
    Hilsen Greenmama62

benadk, meba091 og -natkat- synes godt om dette.
  8. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Helt enig med meba091 og Greenmama62! Jeg har også kigget nærmere på det - og det er næsten ren tilsætning!
    Jeg gemmer mine bananer lige nu og afventer, hvad der kommer til at ske med den nye koralø! o_O

Greenmama62 og meba091 synes godt om denne.
  9. DjayTee

DjayTee Avanceret

Når man ser den lidt nærmere efter i sømmene, så er sølv-opgaverne i sig selv egentligt OK. Korrekt, guld og diamant er lidt voldsomme, men jeg er faktisk godt i gang med sølvopgaverne, da de (efter min mening) giver et fornuftigt udbytte. 8)

bondeknold70 og meba091 synes godt om denne.