Bahama - arboretet

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af Tovepigen, 2 Maj 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg har lige løst opgaven i Markedshallen - men jeg kan ikke finde den - hvor skal jeg søge ??
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Hvilken opgave er der tale om? (navn)
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg tror den hedder ; Baha-arboretet 1 Det er den første af den slags jeg har lavet til Bahama
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Den opgave har bl.a Blå-tryk til Arboret som belønning og jeg går ud fra det er dem du vil søge efter???

    De kan ses i laden og bruges til at opgradere dit Baha Arberet med flere pladser - Læs evt mere i FAQ for Lagerbygninger.
     
  5. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jo, det har jeg forstået --- men hvordan får jeg bygningen, der skal opgraderes (jeg har set under Træer - men ingen fundet) Tror den skal "købes" på en eller anden måde (med bananer eller lignende - men den er ikke i Abetemplet)
     
  6. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    ÅÅÅ nu kan jeg se det ..... Undskyld ulejligheden ... Den skal købes i Gårdbutikken .. og så opgraderes....
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Selve Lagerbygningerne til både farmen og Bahamarama kan opnåes på flere måder......
    som jeg skrev i mit tidligere svar - se evt FAQ for Lagerbygninger
    • I Abetemplet - se evt FAQ for Bahamarama
    • I gårdbutikken - både farm og Bahamarama
    • I Visdommens træ - se evt FAQ for Skovlysningen/Visdommen træ
     
  8. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Igen undskyld - min hukommelse er ikke "som den har været" - Jeg har prøvet det før- husker bare ikke hvordan.

    Jeg har på fastlandet : 1 arboret - 2 menageri og 1 industrihal
    På øen har jeg : 2 menageri - 1 industri .... men mangler arboret ...

    Kan ikke finde noget i Abetemplet, eller Visdommens træ ... har brugt dem, tror jeg
     
  9. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    I FAQ for Bahamarama som jeg tidligere henviste til er der oversigts skemaer
    over alle kamrene i Abetamplet hvor du kan se hvilke ting der kan fritspilles i hvilke kamre....

    Når hukommelsen er lidt hullet kan forum søgefunktionen næsten altid hjælpe....jeg kan anbefale at trykke på skrivefeltet,
    dernæst trykke på "mere" nederst i søgevinduet og så skrive søgeordet i det næste vindue der dukker op..det synes jeg selv giver det bedste resultat
    Får du ikke lige et resultat du kan bruge i første forsøg så prøv igen ved at variere dit søgeord lidt og evt. nederst vælge at du kun vil søge i FAQ sektionen

    Håber dette kan hjælpe dig ....for jeg kan love dig at DA/NO forums FAQ sektioner
    indeholder en hel del mere info end forumbruerne tror ;)
     
  10. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Puuuha ! jeg har fundet det nu - både den til Øen og til Fastlandet Tak fordi du fortalte mig det så omhyggeligt
     
  11. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Det var så lidt - god fornøjelse med Arboretet.

    Tråden lukkes som løst
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.