Feedback Baha opdatering feedback tråd

Diskussion i 'Spil feedback' startet af Pindgris, 30 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Baha opdatering
    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. lillehavenisse

    lillehavenisse Forumnoob

    det ser spænde ud med nye lvl og nye planter, træer og dyr :)
     
    -natkat- synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    JA:D. Dette har jeg ventet på. Bra med noe nytt nå.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  4. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Vil bare lige rose og takke for vores nye område Skibbrudskysten...

    Hvor er det bare dejligt at kunne bruge nogle af de pyntegenstande som ellers bare samlede støv i inventaret...
     
    LonewolfDK, Letmatrosen, hveps og 1 anden person synes godt om dette.
  5. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Der er godtnok henvisning direkte til en feed back tråd, men der står juli 2019.
    Jeg synes også der er super med et nyt område til alle vores items der er samlet gennem mange år.
    Jeg ved godt at jeg bare kan sælge dem ved bytte events, meeeen de er nu meget søde så hvorfor så bare sælge dem, nu kan de give ekstra EP.
    Glæder mig også til nyt område også på hovedgården, det er nævnt sidst i opslaget. Mon det også er til items? jeg kan sagtens fylde en mark mere, men måske noget andet spændende
    Dejligt med sådanne udvidelser.
     
    LonewolfDK og Letmatrosen synes godt om denne.