Baha-Arboret?

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af MelodyRosebud, 15 April 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MelodyRosebud

MelodyRosebud Forum-lærling

Jeg har købt 5 Baha-arbore i butikken, men jeg kan ikke sætte dem hverken på plantagen eller krystalfaldet og jeg ved ikke helt hvorfor eller hvor man kan sætte dem, når jeg forsøger så er der bare en cirkel med en skråstreg i rundt om arboret, håber nogen kan hjælpe?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Har du fritspillet brug af Baha Arboret i Abetemplet?

3. MelodyRosebud

Nej, det har jeg ikke men frispillede heller ikke nogen af dem i visdommens træ men der kunne jeg godt bruge både arboret og de andre?

4. MOD-Ara

hmmm det skulle gerne have set ud i Gårdbutikken som på billedet herunder da du ville købe Baha arboret.
    Ved tryk på "Fritspil" knappen skulle du gerne blive ført til Abetemplet hvor Arboret skal fritspilles
    for Gyldne bananer for at kunne benyttes...Husk tempelkammeret også skal være oplåst
    Se evt. mere i FAQ for Bahamarama og FAQ for Lagerbygninger

Bahamarama fungerer ikke på samme måde som fastlandet hvor der automatisk låses op for genstande via level.
    På Bahamarama skal der fritspilles adgang i Abetemplet for at kunne benytte
    (få ting som stiklinge, staldbyggere og special træer/stalde fritaget)
    Så har du ikke fritspillet kan du ikke benytte selvom du har på lager

ScreenHunter 54.png

5. MelodyRosebud

Hverken baha-arboet, baha-menageri eller baha-industrihallen ser sådan ud hos mig, så der må vel være fejl i spillet?

6. MOD-Ara

Hej

Jeg vil få kigget på om der mangler et trin ifm køb når jeg har tid.

Men som skrevet tidligere så skal du fritspille Baha lagerbygninger i Abetemplet
    for at kunne bruge dem på samme måde som afgrøder, træer, stalde osv.
    (jeg mener at huske fritspilningen sker i kammer 7...men hæng mig ikke op på det så tjek evt. FAQ for Bahamarama)
    Når der er fritspillet i Abetemplet kan du bruge dine Baha lagerbygninger.