Babyboom?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af jensen3661, 8 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

At færdiggøre avlsopgaver ved egen hjæp er en umuglighed. Brug markedet, og avl det som giver en sund økonomi. feks kunne 2650 pf have givet 35-45 millioner daler hvis du havde købt/avlet aber. For den slags midler kunne du nå ret langt med rettidigt opkøb af høne- avlsdyr.

Greenmama62 og trunte68 synes godt om denne.
  2. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg hg fået aldrig gennemført et avls event før i al den tid jeg har været her-så det er første gang.

ofeia synes godt om dette.
  3. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

hej skovlunde hvis jeg skulle købe de manglende dyr ville jeg gå fallit i daler og dem har jeg ikke tænkt mig jeg skulle til at betale for osse og jeg syndes jeg har det mægtigt godt når noget lykkes en event i hus og diverse opgaver færdig mit selvær stiger til en højde der gør det rigtig dejligt at spille herinde men jeg kan bare blive så rasende når jeg kan blive ved med den samme opgave uden at nå i mål ,men måske en dag inden jeg dør og er gammel og på rulleskøjter i ålborg når jeg den første hønseavl færdig jeg har trods alt 20 år endu :cry:

-natkat- synes godt om dette.
  4. dahl62

dahl62 Kommende forfatter

det kan jo heller ikke lade sig gøre, at færdigøre en avlsopgave ved at købe sig til dyrene på markedet, da de sidste avlsdyr yderst sjældent er til salg, og hvis de endelig er så koster de " milliarder " ......:eek:

benadk synes godt om dette.
  5. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Desværre får du også ret denne gang-synes det rimeligt ringe at der så sjældent sker noget på den front.

dahl62, Greenmama62 og benadk synes godt om dette.
  6. nybegynderen15

nybegynderen15 Forumnoob

Jeg synes det virker som om der er rimelige spring den første dag under et babyboom, på anden dagen bliver det gevaldig sløjt. Det er ikke lykkedes at gennemføre nogen avlsopgave endnu

dahl62, blib-blob og benadk synes godt om dette.