Babyboom/avl

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af _Trunte_, 8 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. _Trunte_

_Trunte_ Forumnoob

Er det kun mig, der finder avlen hamrende irriterende at udføre.

Når jeg via fanebladet skal vælge min avl, så lukker fanebladet midt i min indsættelse af dyr. Eller alle 4 dyr er indsat og så venter jeg på powerfood.

Til en avlsstald kan jeg blive smidt af fanebladet i op til både 3-4-5 gange før det lykkedes mig at sætte en staldavl i gang. Og hvis man som jeg har hele marker fyldt med stalde, så må jeg indrømme, at jeg snart opgiver avlen.

vh Trunte id 1953714

2. xolenka

xolenka Junior ekspert

det samme hos mig, derfor har jeg opgivet avlen...prøve at avle på bahama og har ingen problemer

3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

hos mig sker det da også, men kun en gang imellem, så det kan jeg leve med.
    Det er meget mere irriterende at jeg bliver smidt af forum for hurtigt

4. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Når jeg avler har jeg et område(feks. 6 avlshoteller) eller et helt felt, kun med avlshoteller. Dette gør det lidt nemmere, men stadigvæk, skal man ikke ryste meget på hånden før musen vælger at markere et eller andet i baggrunden, og væk er fanebladet til indsættelse af dyr/avlsdyr..

xolenka synes godt om dette.
  5. _Trunte_

_Trunte_ Forumnoob

@bondeknold70: Jeg har praktiseret 10 avlsstalde på Bahamarama og her var det også galt. På farmen praktiserede jeg 2 marker fyldt op med avlsstalde, da jeg ikke har avlet hele perioden, men kun delvist lørdag/søndag.

Jeg ved ikke, hvad det skyldes. Ryste på hånden, opdateringer osv. Aner det ikke, men jo mere krævende spillet bliver, jo sværere er det blevet at gebærde sig rundt i spillet uden at det tager en pokkers tid. Det gælder også bla. flytte rundt og sætte særlige stalde/træer på marker. Og det tror jeg, at spiludbyder måske skal gøres opmærksom på, såfremt det viser sig at være et generelt problem.

Nøjagtig som xolenka ved jeg, at min veninde, som også spiller, ligeså ikke kører avl mere. Og jeg må indrømme, at jeg også snart trækker det hvide flag op af posen, hvis det ikke ændrer sig. Men et input/pip fra mig, nu er avlen/babyboom slut for denne gang og så vil jeg da lige ønske jer alle en god uge vh Trunte :music:

xolenka og Greenmama62 synes godt om denne.
  6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Har normalt ikke problemer, kan da komme til at flytte pilen uden for vinduet men det sker ikke så tit. Ville dog ønske en eller anden metode der gjorde det nemmere at sætte avlen igang, med mange stalde er det ikke specielt sjovt som det er nu.

Ved ikke om det hjælper men jeg har for år tilbage slået animationen fra ellers bliver spillet for langsomt, og mine PC'er er altså ikke gamle og langsomme. Ærgerligt med den manglerne animation og spild af tid for dem der laver dem, i hvert fald set fra min side.