Bøvl med Bugs feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 2 April 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Bøvl med bugs event
    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg synes det var en morsom overaskelse med dette eventet. Jeg synes det har gått greit å finne ut av det,selv uten FAQ, det ligner jo på andre eventer vi har hatt tidligere. Jeg forsto at det var 1. april -spøk, så jeg ble ikke redd for at noe kunne ha gått galt da verden sto på hodet og billene invaderte gården:D. Jeg synes det er flotte premier.
    HIlsen Tuppehøne.

3. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Kan godt li 1 april spøgen... :)

Tuppehøne synes godt om dette.
  4. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg kan også godt lide dette event's om end jeg var lidt i tvivl om, hvad jeg skulle gøre - At Bug's flyver omkring "ørene på mig" - genere mig ikke spor

5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Rigtigt dårligt event, med de bugs der konstant irriterer er det lige før jeg holder spil pause indtil det slutter.

Greenmama62 og ofeia synes godt om denne.
  6. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Synes egentlig ideen er god, men jeg er træt af Chris Gs beskeder. Jeg blokerede ham , så nu får jeg en forbistret masse beskeder fra ham , som ikke kan blokeres. Ham kan jeg godt undvære!

7. storbonden58

storbonden58 Forum-lærling

træls alt vender på hovedet når man skal høste manuelt godt det snart er slut syntes det har været irriterende

8. tika

tika Forum prof

et sjovt event :)

9. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Denne spøg er simpelthen for langtrukken efter min mening. Ideen var sjov d. 1 april, men nu er det bare irriterende. Og eftersom eventet ikke var annonceret, er det ikke nemt at være med. Jeg havde disponeret med stalde og træer, i den tro, at det der var plads til at få lidt i laden under påskeevent.

ofeia synes godt om dette.
  10. tika

tika Forum prof

jeg nåede lige at få alle de 60 fluesmækker her 5 min før event slut, det var sjovt til at starte med,men blev for meget.

11. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Jeg blev enbart irriterted och förbannet på de biller der ej gik att få bort hver gang man bytte skärmbild, och att vända upp&ner på trär, stalde och annat...
    - FY!
    Det var lige inden jeg la ned hele Farmerama.
    Måste I ha sådan på gang, så gör det muligt for os som IK är intresserad at slippa skiten på vår dator!

ofeia synes godt om dette.
  12. kehlet

kehlet Forum hertug

De har været dygtige vores spiludviklere, de havde fundet rigtig mange finurligheder.. Rigtig dejligt at eventet var koordineret med et kørende event, så begge havde samme grotid. Også fine præmier. Men rigtig mange kryb der skulle daskes.
    Det skal ikke være bare ros for tidsplanen var så stram at min lille farm ikke nåede at blive færdig, for første gang i 4½ år! I kan ikke være bekendt at lægge et uanmeldt event midt i en ferie og så lave tidsplanen stram. Jeg høstede og såede selv om natten når der ikke var lange afgrøder i, men det var måske meningen vi skulle købe os til at blive færdige. Heldigvis hørte der ingen ranke til eventet.

benadk synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.