Bøvl med Bugs 2018 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 2 April 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Bøvl med Bugs event
    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg fik et brev i eventet, men kan ikke greje om det er en slags bonuskode eller hvad?. Nogen som kan hjælpe?

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg syntes det så ut som de rare tegnene til sammen utgjør tre kattehoder. Jeg regner med at det bare er nok en tulleting i forbindelse med dette 1.april-eventet.;)

4. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg har lest i FAQ om "systemsammenbrudd". I FAQ kan det se ut som det er et item som skal høstes hver 24. time og gi en kasse, men jeg finner ikke noe item. Men jeg har sett den nedtellingen som vises i FAQ og kalles systemsammenbrudd, og da har det skjedd ulike ting hver gang, som post eller at farmen snus på hodet eller liknende merkelige ting. Noen som vet noe om dette er et item, eller hva?
    Hilsen Tuppehøne.

5. bønderne

bønderne Junior ekspert

"Systemsammenbrud" er navnet på det item du får til sidst når du afleverer nr 60.
    v h bønderne

Tuppehøne synes godt om dette.
  6. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg kan ikke se min dyrebeholdning i laden. Har været væk siden igår. Alt andet kan ses.
    Alt renset og opdateret.

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil tro du skal kontakte support om det problem.

8. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Så vidt jeg kan se på det engelske forum, sker dette også hos andre og er så vidt jeg kan forstå en del af aprilsnaren...

Men jeg kan jo tage fejl... :oops:

9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har tjekket og der er ikke meldinger om fejl så jeg tænker et kig rundt på forum kan kaste lys over sagen..... ;)

10. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Tænker også det er en april snar... har oplevet det samme.

11. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Ja, du har nok ret. Nu er de kommet hjem i stalden igen. Tak.

BenteAndreasen og ofeia synes godt om denne.
  12. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg vil gerne give mine trofaste naboer en Rotte, eller en alm. rede - men jeg kan ikke se deres navne - de hedder alle sammen "Otto ...et eller andet-" og jeg husker ikke, hvor de forskellige naboer befinder sig på gavelisten Er jeg den eneste, med det problem???

13. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Nej det er du ikke , dine naboer kommer igen, hvis du klikker på buggen i aprilsnar-eventet. De er kreative i år.

14. Tovepigen

Mange Tak - trunte68 - det hjalp

15. Tovepigen

Nu er det vand, der er galt med --- Deeeet kan godt være lidt anstrengende, at Aprilsnar varer så mange dage

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.