Bæver avls event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 8 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

jaaaa efter hvordan det ser ud med ranken:cry: (hulk) så tror jeg osse lige jeg stopper med at aflever ,da det ser helt upopnålig ud nu . jeg siger osse heldigvis har jeg masse af de gamle klassiske bæverborge ,og jeg blev da noget sur i sulet da jeg så at de almindelige bæverborge jeg havde ,automatisk blev så grimme hi hi vi vænner os jo nok til det som så meget andetxD

2. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

og må så lige sige at jeg da aldrig er blevet så skuffet som da jeg så hvor grimme vores savværker er blevet nu liner de da ikke noget mere ,kan vi da ikke få lov at beholde deres gamle udseene med en fed træstamme i stedet for en lille bitte vandpytte

smiley006 og benadk synes godt om denne.
  3. plerik

plerik Exceptional talent

jeg kikker lidt på eventet og sær på barometeret om hvor langt det er nået . hvis ranken ikke er inden for række vide . så springer jeg bare eventet over og sælger alle mine bævere . jeg hader den her slags event hvor man er afhængig af andre og så den nye ting der er kommet at overskydende værdi bare er tabt for mit vedkommende . det burde laves om .

4. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

På det engelske forum har de allerede annonceret ankomsten af de permanente bæver-quest, altså med indlevering af avlsdyr og træ, sådan som vi kender det. Så der går længe før bæver-efterspørgslen får en ende =)

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det er da også blevet annonceret her, kig i event annonceringer ;)

bondeknold70 synes godt om dette.
  6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg er fuldkommen enig med dig, jeg bryder mig heller ikke om denne slags event.
    Jeg har lavet den personlige, men aflevere ikke mere, så fik jeg da lidt ud af det.

smiley006 synes godt om dette.
  7. theosen

theosen Aktiv forfatter

med hensyn til udseendet på bæverstaldene, så synes jeg at de er blevet pænere med det nye udseende... det eneste jeg mangler er lidt mere forskellighed i udseendet på avlsdyrene... de er næsten for lig hinanden...
    jeg har aldrig været fan af udseendet på bæverborgene... dvs. savværkerne var såmænd søde nok og dem vil jeg savne lidt... men jeg har også en stor stak af bæver++ stalde og kan se på både nyt og gammelt alt efter behag...

er ikke fan af et event som dette med den globale del... når jeg deltager i et event, vil jeg gerne vide om jeg vinder f.eks. en ranke eller ej.... her er det jo lidt svævende om man får den eller ej... håber at alle deltagere ender med at få den til sidst inden eventuret tikker ud... held og lykke til alle der er med :0)

ofeia synes godt om dette.
  8. plerik

nu . har jeg gjort mit til at ranken måske kan nåes ? . da jeg ikke er hjemme den dag eventet afsluttes .

9. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Jeg har også kikket lidt på barometeret.
    Og regnet mig frem til følgende:
    Der skal indleveres 74.750.000.000 mill. i værdi til den globale, og 230.000 til den personlige.
    Det betyder, hvis 325.000 spillere gennemfører den personlige, vil den globale være løst.
    Mon ikke det skulle være muligt, ud af godt 53 mill. spillere på verdensplan ;)

10. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tjah, det skulle man da synes, men nu er det jo altså kun spillere på level 73 og opad, der kan være med i eventet.
    Som det ser ud på barometret lige nu, så synes jeg ikke det tyder meget på, at vi globalt når at gennemføre eventet.
    Den globale indlevering er endnu ikke nået til trin 3, så der skal da godt nok proppes mange bævere i kassen, hvis trin 4 skal nås.
    Men vi har selvfølgelig lov at håbe at nogle af top-spillerne giver en kæmpe-donation de sidste dage.

Letmatrosen synes godt om dette.
  11. bønderne

bønderne Junior ekspert

Er absolut ikke i nærheden af at være en top-spiller; men har alligevel valgt at spytte ekstra 100.000 modværdis ep i bøtten.....vil gerne have ranken og det forekommer mig at se lidt usikkert ud i øjeblikket. Dette er 3. event inden for kort tid hvor det er uden for egen indflydelse om man er sikret ranken eller ej....hm, bryder mig ikke om det. Mener stadig at arbejdsindsats bør være den afgørende faktor når der er ranker på spil. Held og lykke til os alle sammen.
    v h bønderne

-proxy- og Letmatrosen synes godt om denne.
  12. plerik

det kunne være rart hvis man kunne se nogle tal på den globale indlevering . isteded for bare en grøn streg .

benadk, -natkat-, LeneMor og 2 andre syntes godt om.
  13. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jeg kan rigtigt godt lide den personlige del af opgaven og præmier også gode nok, men jeg synes ikke så godt om den global del, da man ikke rigtigt selv har nogle form kontrol over om man får fat i præmier eller ej, dog er det dejligt at ranken ligger til sidste så vi kun få den hvis alle trin opnås.

kehlet og Tuppehøne synes godt om denne.
  14. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg er ikke egentlig så begeistret heller,og jeg tenkte lenge at jeg ikke gidder å bidra, for jeg trodde ikke det kom til å gå- men nå ser det lovende ut :D. Jeg har derfor bidratt ekstra nå i kveld, og oppfordrer andre til å gjøre det sammen. We can do it!xD Come on!

15. tika

tika Forum prof

jeg kunne godt lide den personlige opgave og har lagt i den globale opgave også :)

16. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Hvorfor mon det lige er level 73, der giver adgang til eventet? o_O
    Er der noget specielt ved lige det level, eller er det bare et ret tilfældigt tal?

17. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Nej og ja, natkat... det er det level du opnår bæverborgen

18. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

:music::music::music::music::music::music:

pauseklovn synes godt om dette.
  19. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hvorfor er der ikke et flueben ved ranken?

20. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hvornår har du sidst opdateret browsersiden???

Her er der flueben og har været det siden den globale opgave blev fuldført....

billede tilføjet​

Sidst redigeret: 15 September 2015
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.