Bæver avls event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 8 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt ved ikke at spørge til eventet
    eller evt. tekniske problemer med eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg finder det meget forkert at ranken først kommer til sidst, den burde ligge efter de personlige indleveringer, og så go er den altså heller ikke, var der et moseguldstræ og et XXL moseguldstræ i præmie, så kunne det måske lokke en del til at forsætte.
    Husk på det er kun level 73 og derover der kan deltage.
    Nogle vil sikkert købe mange moseguld i det her event, og andre vil ikke, så det vil sige at dem der betaler skal ikke få noget ekstra ud af det, mens dem der ikke betaler bare kan høste præmien, det finder jeg virkelig dybt uretfærdigt.

plerik og benadk synes godt om denne.
  3. MOD-Ara

Hej

Det er rigtig svært at gøre alle tilfredse....igen og igen hører vi fra farmere - ikke kun her på DA/NO forum at de helst vil have ranken til sidst. BP prøver at veksle lidt og finde en balance hvor alle får belønninger ift. den indsats de lægger i eventet - og jeg er desværre ret sikker på at ligemeget hvad de gør vil alle ikke være tilfredse....-.-8)

Men din feedback vil selvfølgelig blive taget med ligesom al anden feedback der gives her :)

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Når der er avls event, som her bæver event, plejer der så ikke at være farvede stalde i gevinst? Syntes ikke jeg kan se eventet har noget med bæver at gøre, bortset fra man jo skal bruge bæver til avelen.

5. MOD-Ara

Hej

Der har i avls event været farvede stalde som belønning men der har også været avls event uden farvede stalde i belønning.
    I Farmerama tror jeg ikke man sådan skal regne med "plejer" belønninger.......der veksles i både event mekanismer, belønninger og meget andet for at spillerne ikke finder det kedeligt ;)

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med den personlige aflevering, så nu vil jeg læne mig tilbage og lade andre om at skaffe mig ranken.
    Tak for præmierne.

7. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

da jeg så har afleveret i den globale vil jeg da håbe det kun er dem der giver til den der får ranken

8. johnhan

johnhan Forum analytiker

Er også færdig, men den globale opgave er en mega dårlige ide, jeg har i hvert flad ikke tænkt mig at aflevere i blinde i håb om en ranke :(

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Sådan er det desværre ikke, alle der har løst den personlige del, får ranken uanset om man har indleveret noget eller ej, forudsat at de globale opgaver bliver gennemført. Det står jo i FAQ.

10. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

hej

vi har samlet jeres første kommentarer sammen og sendt afsted.

Med hensyn til den globale opgave - så tæller alt der er afleveret i den personlige opgave også med i den globale.
    så man har bidraget, uanset om man så vælger at fortsætte med at bidrage udover den individuelle.

11. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

ja så tror jeg ikke jeg vil aflever flere bæver for jeg tror ikke der bliver nogen ranke :cry:

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Der arbejdes da godt på sagen kan jeg se :)

13. kehlet

kehlet Forum hertug

Et af kendetegnene for dyrene i FARMERAMA har altid været de store øjne og det nuttede udseende. Er der mon kommet nye tegnere til, for de nye bævere har da små griseøjne og er ikke spor nuttede. De gamle passede meget bedre i udseende.
    BP har taget hensyn til os med knap så gode øjne og sat forskellige farver på avlsdyrene, tak for det. Ikke for at være vanskelig, men kunne formen ikke også være forskellig.
    Der har næsten kun lydt negative toner mod global indsats, kunne vi ikke alle vise lidt søstersolidariitet og donere lidt overskud. Mange er glade for det sammenhold vi har med både FORUM og chat lad det komme til udtryk i lidt donation
    Jeg er færdig, håber alle når det. Det er overkommeligt og PF samt parfume kommer retur som gevinst.

-natkat-, DrGreenthumb og Fr-jensen synes godt om dette.
  14. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kan godt følge din tankegang, med det bliver et stort nej fra mig for at BP ikke skal lave den slags igen.
    Jeg er dybt utilfreds med den form for event og jeg synes der kommer flere og flere event hvor det er tilfældigheder der spiller ind om man gennemfører eller ej.

15. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg kan rigtigt godt lide det her event - dejligt forfriskende med en anden måde at afholde avlsevent på.
    - og jeg elsker at avle løs under baby-boom, hvis bare jeg har PF nok.
    Den personlige del af opgaven er bestemt overkommelig - og giver gode præmier og både PF og parfume til gavn for gennemførelse.
    Jeg synes, det er en fin idé at lave en global kollektiv del - og ikke mindst fordi alt det, der er indleveret i den personlige del, tæller med i den fælles pulje.

Jeg er spændt på at følge, hvor langt vi (tilsammen) kan nå.
    Jeg har regnet lidt på det, og fundet ud af:
    (ud fra at alle der gennemfører den personlige del indleverer for mindst 230.000 i modværdi, og de fleste lidt mere)
    - hvis "blot" ca. 65.000 spillere gennemfører den personlige del, så er trin 1 i den globale del allerede nået
    - hvis yderligere ca. 70.000 spillere gennemfører den pers. del, så når vi trin 2
    - hvis yderligere ca. 77.000 spillere gennemfører den pers. del, så når vi trin 3
    - og hvis yderligere ca. 81.000 spillere gennemfører den pers. del, så når vi trin 4 helt uden ekstra indleveringer

Jeg har ingen anelse om hvor mange aktive spillere over level 73, der er på globalt plan - vi får se, hvor langt vi når!
    Og lur mig da ikke, om der ikke skulle være nogen af de super-stærke top-spillere, som vil spytte lidt ekstra i kassen.
    Det synes jeg da bestemt ville være en smuk gestus for deres medspillere.

Jeg vil følge slagets gang med spænding, og hvis det viser sig, at vi når op i nærheden at at kunne nå level 4 (globalt), så vi jeg da virkelig håbe mange vil være med til at ofre lidt ekstra veludviklede bævere - det vil jeg da selv gøre.
    Lad os spille sammen som "ivrige bævere"!

bondeknold70, mubbi59 og jensen3661 synes godt om dette.
  16. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Men kan man følge med i hvor meget der er indleveret globalt?

17. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ja, det kan du når du har afleveret det personlige, så kommer der et barometer.

18. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

ja må sige jeg bliver ved med at give og selv om mange ikke vil give så der nok ingen der går sulten i seng ved at give bare en ,der er jo ingen der siger man skal give de bedste man har men 1 til 420 gælder jo osse :)

Tuppehøne og Fr-jensen synes godt om denne.
  19. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg klapper af mubbi59 :D
    Ifølge mit barometer har den globale indlevering nu gennemført det første level.
    Men hvor er det godt, at ranken først ligger som præmie på sidste level. Ellers risikerede vi jo at alle spillere, med gennemført personlig del af opgaverne, skulle belemres med en ubrugelig ranke, hvis den globale del ikke bliver helt gennemført.

Jeg savner nu altså vores "gamle" bævere. Jeg bryder mig ikke om det nye design af bæverne. Jeg synes de er kedelige, for ikke at sige decideret grimme. Som kehlet også nævner, så falder de noget udenfor stilen på de øvrige dyr i Farmerama, som ellers har de velkendte store spillende øjne. Heldigvis har jeg en helt stak af de gode gamle klassiske bæverborge ++, som er langt kønnere, men mine bæversavværk er jo desværre blevet lavet om til det nye look.

-natkat-, mubbi59, benadk og 1 anden person synes godt om dette.
  20. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Ja, det er da også rigtig. Den havde jeg ikke lige set. Jeg så kun at den der hvor man aflevere kun tæller det som jeg aflevere til det globale.

Tak for hjælpen :)

ofeia synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.