Bæltedyr, mærkelig træer m.m.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af QueenHalm, 24 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. QueenHalm

QueenHalm Forumnoob

Hej Farmerama,
    Jeg er en af dem der nyder at spille spillet, men ej logger ind hver dag. :D

Men, må indrømme at jeg ofte irriteres over nye (pludselige) dyr og træer, som jeg aldrig kan få fat i.
    Ex. bæltedyret - hvor filan får jeg fat i den lille søøøøe fætter???
    Mærkelige, men "vigtige" træer for at færdiggøre en quest, und so weiter.... xD

OG så er jeg faktisk også løbet tør for plads ;)

Så buttomline - da jeg spiller for spillet skyld, og ikke smider cool cash efter det, kunne det være fedt at Farmerama også kiggede lidt efter dem, der måske ikke kan logge ind hver dag eller....

Men ellers tak for et super hyggespil :p

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Bæltedyret er der ingen der har fået endnu, den kommer snart i en hemmelig stald.

De der "vigtige" træer får du via hemmelige stiklinger.

At du ikke logger ind hver dag, må altså blive dit eget problem og ikke Famarama´s. Du vil måske foreslå at dem der ikke logger ind hver dag skal have de ting gratis som andre betaler for at få, eller hvad mener du egentlig med at de skal tage hensyn til spillere som dig, hvad er det du vil have dem til at gøre for dig?
    Nu ved jeg ikke hvor længe du har spillet, men du burde da vide, at alle special dyr og træer kun findes i de hemmelige ting.
    Desuden er der jo hele tiden informationer om de nye ting der er i spillet og omkring spillet, du kunne jo selv starte med at læse dem, det gør vi andre.
    Pladsproblemer har vi vist alle, så det er kun et spørgsmål om tilrettelæggelse af spillet.

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ps desuden er der jo næsten hele tiden event hvor det er muligt at få fat i de hemmelige træer og dyr.

4. QueenHalm

QueenHalm Forumnoob

Rolig ofeia, træk vejret - det var ikke et angreb mod dig ;)

Ja, gu' fanden er det mit eget problem, at jeg ikke logger ind hver dag og nej, dem som smider cool cash i et spil, skal have nogle andre fordele end dem der ikke gider (ex. mig ;) )
    Jeg forventer ikke at blive taget hensyn til på lige fod med betalende spillere.

Mit spørgsmål er faktisk, lidt i dit ps svar - at dem der netop ikke logger ind hver dag, eller betaler for diverse - måske kunne få de spændende ting via "svære" quests!?

Skal lige berettes at jeg deltager i de forskellige events, dog med forbehold ;)

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden....

Fortsæt endelig diskussionen - men jeg vil godt lige minde om forumreglerne og opfordre til,
    at der holdes en god tone så vi undgår at skride til sanktioner 8)

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg er fuldkommen rolig :sleepy: jeg trækker vejret roligt :) Jeg er måske bare lidt mere lige frem end så mange andre, jeg er måske lidt for direkte mange gange.
    Jeg føler mig på ingen måde angrebet fra nogen sider :)

Der er da masser af opgaver i byen der giver hemmelige ting.

Jeg forstår desværre ikke dit svar, gider du uddybe det for mig, hvad er det for quests du mangler?:D

7. QueenHalm

QueenHalm Forumnoob

hehe - jeg kan spørge på en anden måde!

Er der en mulighed i, at få fat i de forskellige spændende træer/farme (listen er lang) igennem opgaver, som man ex. ikke nåede at få fat i via en event eller køb?

(jeg har mange Quests, jeg ikke kan færdiggøre, da jeg åbenbart ikke er heldig nok i de forskellige hemmelige træer/farme man kan spille sig til)

Bare nysgerrighed, da spillet jo er møg hyggeligt....!
    Hvis ikke, er der ikke noget at gøre ved det. ;)

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej QueenHalm

Hvis ikke du har været heldig at få de forskellige specialtræer og stalde via events ol. er eneste mulighed at købe stiklinge/staldbyggere.....eller købe træfrugter og dyr på markedet.

9. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Hej QueenHalm

Et par råd til dig fra en anden "ikke-cool-cash-spiller".
    Det er værd at gå efter de opgaver, hvor der er hemmelige stiklinger eller mystiske staldbyggere i præmie - både i Markedshallen og under events - og der er faktisk mange af dem.
    Det er også værd at gå efter MG ved at bruge muligheden i biografen - så kan man faktisk godt få samlet sammen til at købe nogen hemmelige stiklinger og mystiske stalde (det er hvad jeg reserverer mine få sammenskrabede MG til).
    Endvidere er der jo også engang imellem et foræring/bytte/salg event, og der kan det også nogen gange være muligt at få nogen af de speciel-stalde og -træer, som man mangler. (dog aldrig de nyeste)
    Jeg spiller også kun herinde for "hygge", men er faktisk positivt overrasket over hvor langt det lader sig gøre at komme uden brug af penge på spillet - men selvfølgelig må vi nogen gange vente lidt længere på komme fremad og få de nye ting. Min erfaring er dog, at det kommer lige så stille hen ad vejen.
    Pøj pøj til dig :p

blib-blob, Letmatrosen og ofeia synes godt om dette.
  10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Smiler ja det kunne du godt for nu forstår jeg hvad du mener ;)
    Gør som Fr-jensen foreslå, der er en masse af gode ideer at hente i hendes indlæg :)

Hvis du ikke vil bruge mere tid i spillet, så må tingene jo komme langsomt. Jeg mangler også selv noget af det nye.
    Tålmodighed er desværre nødvendigt 8)

Pøj pøj med det.

Husk at under bytteevent, laver vi en byttetråd, der kan du sikkert godt hente ret god hjælp og nogle giver bare tingene væk :)
    Du kan se i eventkalenderen hvor når det næste kommer når det bliver annonceret.
    Jeg har sikkert nogle ting jeg kan give dig til den tid :)

11. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Jeg har også staller og trær jeg mangler men jeg bruker markedet aktivt.

Jeg produserer en ting
    Selger det
    Også bruke de gp på markedet til å kjøpe det jeg selv ikke kan produsere

natkat- synes godt om dette.
  12. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Jeg fikk overraskende mange trær og staller i bytte på sist bytteevent. Folk her inne er jevnt over veldig greie til å gi fra seg ting de ikke trenger!
    Så hold øye med eventlistene. Jeg bytter gjerne med deg på neste event!