Avl i kæmpestalde - manglende udbytte

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MamasMood, 19 Januar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Der er fejl i udbyttet af avl i mine kæmpestalde.
    Min kæmpe-hestestald orange II skulle give 1 Shetlandspony - det gør den ikke.
    Min kæmpe-gedestald II orange skulle give 1 sort ged - det gør den ikke.

MamasMood

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Først for lige at rydde en misforståelse af vejen - Avl foregår i Avlsstalden ikke i stalde eller kæmpestalde.

Dernæst.....Jeg kan ikke gøre så meget med de oplysninger du giver....
    Hvad giver dine Kæmpe stalde så i udbytte???
    dokumentation i form af screenshot?

Jeg har ingen andre meldinger i den retning og vi kan ikke her på forum tjekke din farm,
    så mere information er nødvendig for jeg kan gå videre med det.

3. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Det har i al fald hjulpet, at jeg har skrevet om problemet idet kæmpestaldene nu giver det rigtige udbytte :)
    Venlig hilsen
    MamasMood

4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Jamen det var da fantastiske nyheder, nok noget i den stil jeg vil kalde et mirakel, så skal vi ikke straks give dit råd videre til alle.

Jeg har hørt om troen der kunne flytte bjerge, om tankens kraft og et par andre i samme retning, dog uden nogensinde at få et konkret bevis på at de virkede og nu fortæller du så om, at alene ved at skrive om et problem, så forsvandt det, det må jeg straks afprøve, min køkkenvask har det med at stoppe, så nu håber jeg at jeg er lige så heldig som du, at problemet er løst og til alle andre, kan jeg da kun anbefale at i prøver det samme, hvis noget driller jer.

Tak for rådet MamasMood og pøj pøj til alle andre.

Mvh
    Pindgris

5. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

med risiko for at virke plat, :)
    Så har jeg et problem med at vi har vinter, så gerne vi fik noget forår og snart sommer :)

-natkat-, ...Tina... og Pindgris synes godt om dette.