anvisninger om hvor man er...

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af theosen, 29 April 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    sidder og er mega irriteret over de skilte der dukker op med "her kommer du til agerjorden" osv... de dukker op på alle områder og igen og igen, som om man er totalt idiot og ikke ved hvad man laver... har været dybt fustreret over dem, lige siden de blev indført og at man skal sidde og vifte med musepilen over farmerkort skiltet for at få det væk... som oftest dukker de jo op, så man ikke kan se hvad man laver på mejetærskeren...

    er der da ikke en måde hvor på man kan få fjernet denne skilteanvisning??? :wuerg:
     
    metteb og benadk synes godt om denne.
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Jo det er der, men desværre nok ikke på den måde du ønsker dig, faktisk er jeg rimelig sikker på, at du overhoved ikke vil bryde dig om mit svar, det ændrer dog ikke på at mit svar er det korrekte og heller ikke på, at jeg bestemt ikke bryder mig om at give dig det, men du har stillet et spørgsmål og derfor fortjener du også et ærligt og reelt svar.

    De "skilte" som du taler om, vil med en opdateret computer, som er tømt for cookies og har fået tømt cache og som har kapacitet til at rumme et spil som Farmerama ud over det styresystem, som computeren er udstyret med, samt de øvrige programmer, browsere og andet man kan forestille sig, at man benytter i sin daglige computer brug, forsvinde i samme sekund at musemarkøren flyttes fra "skiltet".

    Dette var den lange forklaring, den korte er, at det du oplever som et problem er et problem som dels er lokalt og som kun du selv kan ændre på. Jeg kan anbefale dig at tage et kig i nogle af de guider der giver tips og ideer til en bedre spiloplevelse, måske er der nogle tips der som du kan have glæde af og som jeg ikke har nævnt her.

    Jeg håber du finder en løsning som virker for dig.

    Mvh
    Pindgris
     
    benadk synes godt om dette.
  3. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    forstår altså ikke helt... sidder med en spritny HP notebook computer, som der opdateres automatisk og som der jævnt tømmes for cache & cookies....
    og forstår ej heller hvor skiltningen er blevet indført på den måde som den er.... ja, undskyld... men synes man lærer ret hurtigt hvilke områder der hedder hvad og at det er totalt unødvendigt, at man skal ha´det smidt i hovedet for hver gang man skifter område... og ellers kunne skiltningen jo ha´været placeret på selve farmerkortet istedet...
     
    metteb synes godt om dette.
  4. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Nej mine PCér er da absolut hurtige nok, der må klart være en programmerings ting.

    Jeg også været irriteret over det i årevis. "Løsningen" er at flytte muse lige efter at man har trykket på kortet, og hvis man glemmer det, det gør jeg ofte, så peger man f.eks på ens level scorer så forsvinder fejl skiltet.
     
    metteb og theosen synes godt om denne.
  5. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Da jeg besvarede spørgsmålet fra trådstarteren, vidste jeg godt at svaret ikke ville falde i smag, uagtet at svaret er korrekt, jeg valgte alligevel at svare, da jeg ønskede at hjælpe.

    Her på forum kan vi desværre ikke tilbyde hjælp til computer problemer, hvilket vi har gjort opmærksom på mange gange, vi har et par guider som kan hjælpe til en bedre spil oplevelse og dem henviste jeg til i min besvarelse, ønskes yderlig hjælp til computer problemer må jeg henvise til nogle af de mange forum rundt omkring på nettet, som tilbyder præcis dette.

    Med baggrund i at der IKKE er tale om hverken en fejl i spillet eller en programmerings fejl fra vores side, samt at spørgsmålet er korrekt besvaret og der er henvist til det materiale forum kan tilbyde, så lukkes tråden.

    Fortsat god fornøjelse

    Mvh
    Pindgris
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.