Angorauld figurerer ikke

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af blib-blob, 19 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Jeg har idag mellem 7.30 og 8.00 høstet 2 angora-klippecentraler, som er klar til høst hver morgen. Jeg gik så i Markedshallen, for at indlevere varer, men til min store undren var angoraulden der ikke - der står 0. Jeg gik så hen og checkede, at de nu også blev høstet idag, jeg har nemlig gjort det med mejetærsker idag, hvor jeg ellers plejer at gøre det i hånden - og ja, de er høstet.

Jeg har så prøvet at logge ind igen, slette alle cookies og flash og prøvet med en anden browser - intet har rettet fejlen. Så, nu mangler jeg 2 stk. angorauld.

Jeg bruger Chrome og har checket, at den er opdateret; den har jo flash playeren indbygget, som bliver automatisk opdateret via Chrome, når de har en ny udgave.

Chrome: 47.0.2526.106 m
    indeholder flash player: 20.0.0.228
    Bruger: blibblob Id: 53257110

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej blibblob

for at vi kan sende korrekt melding videre i systemet - hvilken opgave i markedshallen forsøgte du at indlevere til ?

3. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Hej MOD-Shaman
    Det er Angorabølge opgaven. De 2 angorauld er dog heller ikke kommet i min lade, så der ville nok stå 0 ved alle opgaver i Markedshallen.

4. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Tak.

og et spørgsmål mere.

du har ikke nogen tidsopgaver kørende der skal bruge Angora-uld ?

Når en tidsopgave er aktiv, afleveres de krævede varer ved høst.

5. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Jo det har jeg godt nok :) men jeg troede ikke, at de så forsvandt ud i den blå luft, da det er en Farmerkatalog-høstopgave. Jeg mener da at tingene så kommer i laden og ikke forsvinder, ved høstopgaverne?

6. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

hej blibblob

tak for svaret - og dermed er mysteriet opklaret. Heldigvis ingen nisser på spil denne gang.
    :)

Når du har startet en opgave på tid, afleveres der som skrevet i indlægget før, automatisk ved høst af de varer der skal bruges til opgaven; i dette tilfælde angorauld til farmermode katalog opgaven.
    Dine angora-uld er altså ikke forsvundet, men brugt til en anden opgave.

Dette er også beskrevet i FAQ for opgaveløsning i markedshallen som du finder > her < - se indlæg nr. 2 i tråden.
    (billederne er ikke helt aktuelle - det får vi rettet op på ved lejlighed)

Tråden flyttes til Hjælp til spillet sektionen, da det ikke drejede sig om en teknisk fejl.

Håber du får has på opgaverne - med tiden
    ;)

7. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Okay, jeg var ikke klar over denne detalje - troede at det bare drejede sig om at høste tingene. My bad. Så tror jeg ikke at jeg vil fortsætte med høstopgaverne, da jeg har brug for tingene til andre quests osv. Heldigvis kan jeg nå at afbryde den opgave jeg er i gang med og så skulle tingene så gå retur til mig.

Tak for hjælpen :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.