Ang. gaver

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 18 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Når der skal gives gaver, så bruger jeg nyhedssiden, scroller ned til gaver, der kan jeg se hvem der har givet noget til mig. Jeg finder det meget mere nemmere en at bruge baren ude til højre med venner på. Posthuset kan også bruges, den finder jeg også for besværligt.
    Hvordan gør du det?

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg gjør som deg, og bruker nyhetssiden for å få oversikt. Hvis det var enklere å se hvilke naboer som er hva i baren på høyre side, ville jeg nok gått direkte dit og sendt gave i retur, så snart jeg fikk opp melding om mottatt gave.

ofeia synes godt om dette.
  3. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg bruger også nyhedssiden, når jeg sender gaver.
    Synes det er alt for besværligt og uoverskueligt at bruge posthuset.

4. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jeg bruger posthuset da jeg synes det er nemmest, to klik på gave og så er det bare at vælge de naboer som skal have en gave..

5. meba091

meba091 Forum prof

Jeg bruger også posthuset. Kunne dog godt bruge en eller anden informationsside om hvem jeg har sendt gaver til de sidste dage. Det glemmer jeg nemlig og der er givetvis et par af mine naboer, som føler sig lidt snydt ind i mellem :oops:

-natkat- og ofeia synes godt om denne.
  6. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg kunne også godt bruge information over hvem jeg har sendt gaver til for eksembel den seneste uge.
    Ellers bruger jeg nyheds siden, der kan jeg samtidig se hvem der har sendt til mig.

-natkat- og ofeia synes godt om denne.
  7. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg bruger nyhedssiden, og så har jeg en liste som jeg krydser af hvem jeg har sendt til

8. zaritza

zaritza Junior ekspert

Jeg skrev i starten ned og holdt øje med hvem der gav mig. Nu giver jeg i rækkefølge, hvis jeg husker at sende nogen. Jeg går ikke længere op i hvem der sender til mig og ikke gør. Jo jo ville da være rart med lidt hjælp med ting når der er event, men ellers går det nok. Synes hurtigt at det bliver børnehaveagtigt : hvis de ikke giver mig giver jeg heller ikke dem". og synes det er nemmere bare at give rækken rundt. Hvis jeg synes jeg ikke har fået en gave fra nogen i et stykke tid, holder jeg øje, men er vist ikke sket for mig endnu at der er gået over en uge uden at jeg har modtaget fra bestemt.

Synes bestemt det er hyggeligt med gaver, men det kan nemt blive "noget for noget"

DjayTee og Fr-jensen synes godt om denne.
  9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Den der med noget for noget har jeg heldigvis ikke haft noget af ;)
    Nu har jeg heldigvis heller ikke så mange naboer, siger nej til dem der kommer.

10. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Sådan gør jeg også --- Hvis en ikke sender items til Events--- så får de heller ingen; men en af de "normale " item. Alle får 2 "gaver" om ugen af mig. Forventer 1 gave af alle om ugen --- ofte får jeg flere. f.eks Powerfood, som jeg ikke kan sende tilbage igen, da jeg bruger få penge.