Alkymist ændring spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 16 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til Alkymist ændringen.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt,
    og gøre det nemt for andre at finde svar ang. emnet,
    ved ikke at spørge til emnet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer i denne tråd bliver samlet og sendt videre
    Søndag 21/2 kl 18 (og evt. igen hvis der er yderligere behov)
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om ændringen

God fornøjelse :)

Farmerama teamet

2. tika

tika Forum prof

jeg glæder mig til at bruge Alkymist mere mange tak :)

bondeknold70 synes godt om dette.
  3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

allerførst vil jeg indrømme at jeg har valgt ikke at få alkymist håndværket, da jeg ikke har kunnet se en fordel for mig derved. Ændringen vil ikke som jeg ser det ændre på min beslutning, da de buff / præmier der kan opnås er alt for dyre i ingredienser.
    Men man ved jo aldrig der kan jo komme opskrifter der gør at jeg tager min beslutning op til genovervejelse.

4. nillemc

nillemc Forum ekspert

Dejligt at få tømt lageret for havenisser - fik dem aldrig rigtigt brugt til noget.
    Ved ikke om jeg får brugt selve opskrifterne - 4-6 % og kun på bestemte afgrøder stiller meget høje krav til planlægning, for at få noget ud af det.
    Hvis der var nogle procenter at hente ift. fx eventafgrøder eller eventdrops, så ville det være anderledes interessant...

bondeknold70 og Greenmama62 synes godt om denne.
  5. tubsen

tubsen Forumnoob

endelig... har egentligt gerne villet bruge alkymist noget mere, men havenisserne optog for der første agerjord og kunne for det andet ikke fjernes før tiden udløb... :wuerg:
    har ikke nået at tjekke den nye FAQ endnu, men kan kun råbe hurra for at det er blevet ændret... det var lidt trist at ha´et værksted som ikke blev brugt og som bare lå der til ingen nytte... nu skal værkstedet igen i produktion :D

6. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Glæder mig, til den nye alkymist, og håber også, det gælder udseendet på fabrikken, da min fabrik ikke ligner den,
    grafik, der vises i FAQ. :p

7. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Jeg synes det er finfint at etter endringen så er det ikke at man først lager et basisprodukt også lager selve produktet men at man lager produktet med en gang. Mindre arbeid men med de samme fordelene er jo skjønt:D

8. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Kan godt lide at alkymisten nu fungere på samme måde som de andre håndværk...
    Men syntes godt der kunne være/komme nogle opskrift med nogle bedre bonusser på/i... I forhold til de andre håndværk, syntes jeg ikke rigtig alkymistens opskrifter står mål, med dem der er at opnå dér.

Sådan som bonus er fordelt nu, kan det være begrænset hvor meget man vil benytte den... men nu må vi jo lige se ;)

Ellers er det dejligt at se der sker noget med den endelig :)

bondeknold70 og kehlet synes godt om denne.