Albinokrage

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af zaritza, 12 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    hejsa

    Jeg har læææænge haft skyrække på ranken med en brun gris og en albinokrage. Men jeg får ikke nogen albinokrager. Har ikke kigget om jeg får de brune grine. Kunne ikke forstå jeg ikke havde flere da jeg var inde og kigge på manglende opgaver. Bruger så ranken men er ikke stedet. Og tror faktisk ikke jeg har fået det længe. Har ikke lagt mærke til det før nu. Mener det er en af de ranker der låses op for MG. Det er den sidste af alle skyrækker

    Er jeg mon den eneste?
     
  2. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det er en af de ranker der frigives i visdommenstræ,
    men jeg har ikke set om der sker stigning hos mig når den høstes
     
  3. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Hvis det er ranken fra visdommens træ, så er det en albino flagermus du får i den række og ikke en krage.
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Som loba10 skriver er det albino flagermus og brune grise du modtager og jeg har ingen meldinger om at der skulle mangle udbytte fra nogen af ranke rækkerne.
     
  5. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Som loba10 nævner, er der 5 ranker, der kan frispilles i visdommens træ.

    Den første, giver 5 PF
    Den anden, giver 10 salt
    Den tredie, giver 10 sukker
    Den fjerde, giver 1 Albino flagermus
    Den femte, giver 1 brun gris

    Alle har en vente tid på 30 tim, før de kan høstes igen.
    Alle har også valgfrie item's, man kan placere.
    De koster lidt forskelligt i stjerner.
    Ingen af de nævnte ranker giver EP, så man stiger ikke ved høst.

    Mvh. vandijk1955​
     
  6. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    må desværre rette dig vandijk1955 ... den første giver 5 parfume .. ville klart hellere have en der gav power foder ( medmindre det er rettet, men jeg tvivler ) kan ikke checke det før om 21 timer da mine ikke er klar til høst før da.
     
  7. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Den første i min række giver heller ikke PF, men derimod 5 parfume, som du også skriver. Ville bestemt heller ikke være ked af, hvis det var PF den gav ;)

    "redigeret manglende ord ind i teksten"
     
  8. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    Selvfølgelig er det flagermus jeg skulle have kigget under og ikke krage. Med søvn i øjnene kiggede jeg vist bare på ordet albino. jeg beklager :oops:
     
  9. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    :oops:.. Pinligt.. Tænkte ikke over min forkortelse.. Naturligvis er det Parfume.
    Godt, nogen kan give mig et gok i nøden, når, informationen er forkert... xD
    Mvh. vandijk1955
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.