Advarsel..pas på med sms til 1960

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 7 Juni 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg sendte én sms til 1960 for at få 85 moseguld for 25 kr., dem fik jeg også, men pludselig fik jeg yderligere 85 moseguld et par minutter efter som jeg ikke havde bestilt.
    Jeg kan se på min konto at der kun er sendt én sms til 1960, men er blevet trukket
    for to sms´er.
    Så pas på når i bestiller moseguld over sms.
    Jeg ved godt jeg skal skrive til support, men har ikke lige tid i dag til det.

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu har jeg prøvet at skrive til support, men det er altså svært når der ikke er nogen felter der passer til mit problem, så jeg tog de felter jeg mente passede bedst, og så har lige fået en besked fra dem om at de ikke kan se der er noget galt. jeg har sendt en fil med, men den er blevet ignoreret, hvordan får jeg så løst mit problem????

Hvor ville jeg dog ønske at den supportformular var anderledes, det er jo ikke til at skrive hvad det er man vil, når der ikke er felter der beskriver ens problem.

benadk synes godt om dette.
  3. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Nu kan jeg ikke være helt sikker i min sag. Men er det ikke et andet firma end BP/kina der tager sig af sådan fejl?
    Mener at der, når du vælger at købe over sms, er en fortrydelsesret med i dit køb, og det skulle du gerne have på sms. Det er til dette firma du skal henrette din klage... men ved ikke om det er korrekt.... :oops:

ofeia synes godt om dette.
  4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det har jo ikke noget med fortrydelsesret at gøre, det har noget at gøre med at de har tyvstjålet 25 kr. fra min konto.
    Tror ikke der er fortrydelsesret på sms, for jeg får jo moseguldet med det samme.
    Er det et andet firma, så de de jo stille om til dem, jeg kan ikke finde nogen kontaktsteder til 1960 på nettet.

5. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Der er ikke nogen her der stjæler, det er en meget grov og udokumenteret beskyldning, du fremkommer med. BP har ikke adgang til din konto hos nogen som helst teleselskaber og kan dermed heller ikke trækker penge på en sådan, det kan alene dit teleselskab, BP leverer blot den varer der bestilles via teleselskabet og BP har modtaget 2 sms bestillinger med 6 minutters interval, hvilket gør det meget synligt at er der tale om en fejl, så ligger den ikke hos BP.

Du modtager en advarsel for grov beskyldning og har du mere at tilføje denne sag, er du velkommen til at kontakte support, det er ikke noget vi kan hjælpe dig med på forum.

Mvh
    Pindgris

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har aldrig beskyldt BP for at stjæle, jeg har beskyldt 1960 for det, og jeg har bevis på det. Desuden har jeg sendt bevis til support, men det er blevet ignoreret.
    Jeg har jo bevis på at jeg kun har sendt én sms og blevet trukket for 2 sms.
    Jeg kan jo ikke kontakte support, det har jeg jo prøvet uden resultat.
    Hvorfor er der ikke blevet kigget på det bevis jeg har medsendt til support, som beviser at jeg kun har sendt én sms?

7. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Jo det har du, endda flere gange, du har også fremsat nogle krav som skulle give dig kompensation for det tyveri du påstår at have været udsat for.

Jeg gentager hvad jeg tidligere har skrevet, dette er ikke noget vi kan hjælpe dig med på forum, du må henvende dig til support.

Jeg giver dig endnu en advarsel som vil muligvis vil føre til udelukkelse af forum og overlader et eventuelt videre forløb til support.
    Tråden lukkes.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.