Advarsel når farmhjulbilletter løber fuld

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af CORNELIUS75, 7 Juni 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. CORNELIUS75

    CORNELIUS75 Avanceret

    Så mistede jeg igen farmhjulbilletter. Der kan kun være 99 i møllen, men problemet er når vi tømmer kasser. Jeg havde tømt møllen og tømte en kasse med 50 enheder, og det gav så 108 billetter. Hvis der var kommet en advarsel kunne jeg have delt dem op og ladet møllen snurre ind imellem
    Det samme gør sig gældende ved møg
    Med alle de kasser vi efterhånden har der skal tømmes er det svært selv at stoppe i tide. Jeg tømmer mine kasser ca en gang i ugen
     
  2. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Når man tømmer kasser står der jo ved de kasser der kan give farmhjulbilletter hvor mange man har. Det er besværligt men jeg tømmer kun 4-5 kasser af gangen, så er der lidt styr på det.
     
    Tovepigen synes godt om dette.
  3. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    For ikke at tale om hvor lang tid det tager at bruge 99 farmhjulbilletter.... Kunne jo nå at høste og så hele farmen mange gange på den tid..

    Er begyndt at tømme mine kasser med farmhjulbilletter flere gange i ugen... og selve billeterne flere gange dagligt.. Optimalt er ellers at få dem brugt inden at der høstes om morgenen... Men det tager vel en times tid...

    Det trænger sådan til en modernisering det system..
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.