9. December kalender låge

Diskussion i 'Officielle forum konkurrencer' startet af MOD-Ara, 8 December 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

9. December

-De fleste af os er vokset op med TV julekalendere,
    og har mange minder om stunderne foran TV´et.

Hvilken TV julekander er din ynglings, og hvorfor?

Der trækkes lod blandt alle bevarelser om:

* 1 x Høsthjælperkupon (24 t.)
    * 1 x Vinterkrans

MOD-teamet

De almindelige forum konkurrenceregler gælder som altid.
    Belønninger for Forum julekalenderen bookes til vinderne mellem jul/nytår.

2. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Jul i Gammelby:) Den er så hyggelig og en af de første julekalendere jeg sådan rigtig husker :) Elsker også at besøge den gamle by i Århus især ved juletid:inlove:

LeneMor synes godt om dette.
  3. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Min ynglings julekalender er også Jul i Gammelby.
    Det er en "rigtig" julekalender, hvor de må gå så meget igennem, før det bliver jul.
    Karen Lykkehus og Ove Sprogøe er perfekte som nissemor og nissefar.
    Det er noget rigtig godt musik i julekalenderen, både introen til julekalenderen, men også de sange, som nisserne synger.
    Der er også noget historie i den, der viser, at købmandens økonomi stod og faldt med, om det gode skib "Håbet" kom frem eller var gået ned med mand og mus.

4. BondemandJensen

BondemandJensen Padavan

Min ynglings julekalender er med Pyrus. De er sådan en hyggelig julekalender og jeg synes den skaber den helt rigtige jule eventyr stemning :) ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.