30 Sommerdage spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 3 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tjocker

tjocker Forum general

:( det er også eneste minus nillemc for gaverne er virkelig flotte og gøre gavn.. :D.

KarinaN. synes godt om dette.
  2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

ja det er rigtig surt,for os der af den ene eller anden grund har glemt det et par dage

3. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Hehe, jeg begynte å spille syv dager for sent, så jeg har ei hel uke med hele kokosnøtter. Sukk.

4. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Dejligt at fejre sommeren - man glæder sig hver gang man trykker på kokosnødden.

Dog er et stort minus, at det kaldes en "log-in bonus", når det alligevel viser sig ikke at være nok, at man har logget ind hver dag. Ret nedslående lige den del. Kokosnødderne burde blive aktiveret, lige som vi i forvejen kender det fra det daglige lykkehjulspin, (som jo også "blot" kræver at man logger ind dagligt).

Håber at man forbarmer sig over de farmere som med sikkerhed har logget ind hver dag, så de kan få slutgaven med.

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Både i OA og på nyhedssiden i spillet om sommerkalenderen gøres der opmærksom på at kokosnødderne skal åbnes - det kaldes ikke en logind bonus.
    Desuden kan jeg tilføje at Farmerhjul billetter fåes ved at åbne den daglige logind gave hos Buller Krøltop og ikke "blot" kræver logind. Åbner man ikke gaven hos Buller Krøltop får man heller ingen Farmerhjul billet.

Fortsat god fornøjelse med kalenderen

benadk synes godt om dette.
  6. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Tak MOD-Ara, og for det fine arbejde i MODs gør her på forum.

Jeg undskylder for at "blot" var for upræcist. Uanset er resultatet, at i Buller Krøltop behøver man ikke bruge sine spins med det samme - men kan spare op i 5 dage. I dette tilfælde ville det være rart at man ikke nødvendigvis "skulle knække kokosnødden med det samme".

Man kunne selvfølgelig så stille som krav, at spilleren havde logget ind den pågældende dag.

Blot et forslag - og jeg kan se at flere andre har også har luftet ærgelse..... - og hermed et stk. feed back, som der kan gåes videre med.

;)God sommer.

7. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Ja det håber jeg skam også.... men hvis det ikke er blevet registreret af serveren af den ene aller anden anden grund, så er man bare... ja, ikke med i puljen :cry:

8. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg har samme problem med en ellers virkelig skøn sommerkalender. Ville ønske at man kunne købe for MG hvis man af en eller anden grund mangler en eller to kokosnødder. Den mulighed fandtes i julekalenderen.

En anden lille ting er datoerne eller numrene på kokonødderne, det ville være rart hvis de passede med datoen, så ville det være lidt nemmere at overskue om kalenderen er høstet.

Alt i alt meeeget fine gaver, tak for det BP

Greenmama62, DrGreenthumb og johnhan synes godt om dette.
  9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Et lille tip:

Dagens kokosnød dingler før den er åbnet :)

Fortsat god fornøjelse med kalenderen

10. KarinaN.

KarinaN. Forum stormester

Vil bare sige tak for en super sommerkalender med rigtig gode gaver.
    Kan rigtig godt lide grafikken i den.

Endnu en gang tak. xD

Hilsen
    KarinaN.

11. Ravnkilde

Ravnkilde Forumnoob

Jeg er nysgerrig - hvad er hovedpræmien? Har nemlig en enkelt kokosnød jeg ikke fik åbnet ;(

Ravnkilde

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med den.
    Tusind tak for alle de flotte gaver der var i den, det var over al forventning.
    Jeg vil glæde mig til julekalenderen kommer.
    Grafikken finder jeg ganske flot.
    Jeg kunne godt ønske mig at den stod og "blinkede" på agerjorden/øen indtil man havde været inde og få sin gevinst.

benadk og Letmatrosen synes godt om denne.
  13. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg vil også gerne sige tak for alle de fine gaver. Det er et rigtig fint initiativ, som gerne må blive en fast tradition ;). Det er fint, at den kokosnød, som der skal trykkes på, bevæger sig. Som ofeia skriver, ville det være fint, at vi kunne se på agerjorden/Bahamarama, at vi ikke havde åbnet dagens gave endnu.

14. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Så blev den sidste nød knækket og den indeholdt som alle de 29 foregående gode sager og dejligt var det , at kunne fylde ranken med noget af sit overskud fra lageret og mon vi kan glæde os til en julekalender i samme stil. Surt for dem der af en eller anden grund ikke fik fuldt hus og som Ofelia og Lene Mor skriver så vilde det være en hjælp hvis symbolet var blinkende indtil nøden var åbnet. Men tak for det givtige sommerindslag og de mange rare gaver. Varmebølgehilsen fra Letmatrosen

15. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Ravnkilde,

dit indlæg er lige blevet flyttet til rette eksisterende tråd.

Svaret på dit spørgsmål finder du i Annonceringen af 30 Sommerdage kalenderen i afsnittet for Event Annonceringer her på forum.

16. tika

tika Forum prof

mange tak for de flotte gaver :inlove: