23. December kalender låge

Diskussion i 'Officielle forum konkurrencer' startet af MOD-Ara, 22 December 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

23. December

Så er det ligeved og næsten jul...

Hvordan skal du fejre jul imorgen?

Der trækkes lod blandt alle besvarelser om:

* 1 x Snekanon item
    * 3 x Marcipan

MOD-teamet

De almindelige forum konkurrenceregler gælder som altid.
    Belønninger for Forum julekalenderen bookes til vinderne mellem jul/nytår.

2. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

stille og roligt sammen med konen , vi skal have andesteg med alt som hører til og så ellers bare hygge lidt og fordele gaver

LeneMor synes godt om dette.
  3. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Vi bliver 4 til juleaften , som starter med Disney show og så and med det hele og risalamande. Juletræ og gaver og juleknas og senere tv eller film. Det bliver så hyggeligt :inlove:

4. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Da det er lykkedes at samle alle i familien i år, har vi lejet et mega sommerhus,
    hvor vi alle kan være. Det har også et industrikøkken, for vi blev ret hurtigt enige
    om, vi ville holde fast i vores egen tradition mht. julemaden – vi kunne lave ekstra,
    så der var ”smagsprøver”.

I min lille del skal vi, som vi plejer, have klar suppe med boller, andesteg med alt
    tilbehøret og risalamande med kirsebærsovs.

Men det bliver til en hel buffet med risengrød, suppe, and, gås, flæskesteg og kalkun
    med stuffing, risalamande med kirsebærsovs eller karamelsovs, is, budding og mince
    pies - dem glæder jeg mig til at smage.

Efter maden skal vi forhåbentlig gå en tur til Vesterhavet – det er så dejligt at blive blæst
    igennem – og så er det juletræ, nogle synger nok et par julesange, gaver skal deles ud –
    kaffe og kage OG ikke mindst hygge :inlove:

5. BondemandJensen

BondemandJensen Padavan

Vi bliver min kone, min mor og mig juleaften. Konen disker op med den bedste andesteg i landet og så skal der ellers spises noget godt mad og gaver & julehygge bagefter. God jul til alle :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.