22. December kalender låge

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 21 December 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

22. December

Alle familier har deres egne juletraditioner.
    Hvad er din bedste juletradition?

Der trækkes lod blandt alle besvarelser om:

* 2 x Kasse med neonstalde II
    * 2 x Småkage

MOD-teamet

De almindelige forum konkurrenceregler gælder som altid.
    Belønninger for Forum julekalenderen bookes til vinderne mellem jul/nytår.

2. Tovepigen

Tovepigen Forum hertug

Hvis vi IKKE skal holde Jul med børnebørn - så holder vi altid "For Jul" - den 23. december .
    Ligesom det var den 24. december - med hele familien (mad - gaver - sang - snolder osv) Måske også et par timer i Tivoli først
    Men på trods af det - holder vi så alligevel Jul den 24. december - måske bare 2 - måske 3 alt efter hvem der har fri i familien (uden børnebørn)
    GLÆDELIG JUL til alle

LeneMor og Grønært synes godt om denne.
  3. juliesj00

juliesj00 Forum-lærling

Vi er selv ude og fælde vores juletræ. og så laver vi risengrød den 23 december og får til aftensmad ,og der bliver også lavet til den 24 december

bruger juliesj00. id.6230530.

LeneMor og Grønært synes godt om denne.
  4. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Risengrød til aftensmad den 23. december (en tradition, som min mand bragte ind i familien). Så tages der fra til ris a la mande den 24. december.

Grønært synes godt om dette.
  5. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Den 23. december mødes vi og spiser frokost inden vi går i gang med at pynte juletræet.
    Meget af julepynten har en ”fast plads”, så det er ikke let at være evt. ny i det selskab.

LeneMor synes godt om dette.
  6. vildtsogaard

vildtsogaard Forum prof

Den bedste juletradition er pakkespil og Disneys juleshow , det er så hyggeligt , selv her hvor børnene er blevet voksne :)

Grønært og LeneMor synes godt om denne.
  7. toudal

toudal Junior ekspert

Jule-Brunch hos mine forældre. Det er en tradition, som blev "opfundet" efter min søster og jeg blev voksne, For at have en grund til at samles, når vi ikke længe altid kan holde jul sammen.

8. bønnespiren1966

bønnespiren1966 Kommende forfatter

Den bedste juletradition er nok risalmanden efter pakkeåbning - så der er plads i maven...

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.