1x2 pyntegenstande til rænker

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af _Dresse, 21 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Jeg har udført en opgave hvor jeg har fået en rænke, som er tom. Den skal bruge 2 stk. 2x1 genstand samt 1 stk. 2x2 genstand. Jeg gik ind under pyntegenstande og købte en lille islandsk vulkan til 2x2-skyen, men jeg kan ikke finde 2x1 som er rimelige i pris.

Hvad gør I andre? Nogen som har fundet den billigste/bedste løsning?

2. DjayTee

DjayTee Avanceret

Det er desværre et tilbagevendende problem. Der var en overgang, hvor man som nabogave kunne give et sandslot, som er 2*1, men jeg tror ikke den har været der mere end en enkelt gang. Ellers er der nogen ting i Jacks shop under fuldmåneevent, som kan bruges. Ellers tror jeg langt henad vejen, man kan købe ting for MG, men det er jo heller ikke fedt i længden. -.-

I øjeblikket er der en række items fra septembereventet, der er 1*2. Om de kan sættes på ranken ved jeg af gode grunde ikke (da jeg ikke har indløst dem), men så længe der ikke er tale om items, der kan opgraderes, så plejer de at kunne placeres på rankerne.

Håber dette kastede lidt lys over sagerne, også selvom der desværre ikke var så meget umiddelbar hjælp at hente. :oops:

3. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Tak, DjayTee, for et seriøst svar.

Vi må håbe at BigPoint snart igen giver mulighed for, at kunne give sommer/vintersæson nabogaver, såsom sandslot.

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Items fra Kim´s shop i Septemberfesten kan helt korrekt alle placeres på den Magiske Bønnestage.

Omkring sæsongaver blev der lavet en ændring på et tidspunkt så sæsongaver nyere end Sandslot ikke kan placeres på den Magiske Bønnestage.
    1x2 items kan måske med lidt held opdrives i Forærring, salg og bytte events.

Håber dette kaster lidt lys over tingene.......

5. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jeg har lavet et par "Mumiebjørn" i jack shop under Fuldmåne event, de koster ikke ret meget at lave.

6. natkat1

natkat1 Junior ekspert

Dem har jeg også lavet et par stykker af! Det er en god løsning på at få 1x2 items til rankerne - og koster hverken dalere eller MG! ;)

7. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Takker jer alle for hjælpen.:D

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.