11. December kalender låge

Diskussion i 'Officielle forum konkurrencer' startet af MOD-Ara, 10 December 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

11. December

-Julen er mange ting og betyder noget forskelligt for alle....

Hvad betyder julen for dig?

Der trækkes lod blandt alle bevarelser om:

* 1 x Forum item
    * 2 x Småkage

MOD-teamet

De almindelige forum konkurrenceregler gælder som altid.
    Belønninger for Forum julekalenderen bookes til vinderne mellem jul/nytår.

2. farmholm

farmholm Forumnoob

For mig betyder julen hygge og være sammen med familien som er samlet, selvom vi er spredt rundt om i landet.
    Elsker at bage julesmåkager og pynte op til jul, samt nyde alle husene rundt omkring som har pyntet med lys :)

LeneMor og Tovepigen synes godt om denne.
  3. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Julen er for mig den hyggeligste tid på året. Familie hygge , julepynten , julemaden og knas , julefilm , julemusik , dufte , minder , afslapning. Ja jeg elsker simpelthen julen :inlove:

4. Grønært

Grønært Forum kontrollør

For mig er julen den allerdejligste tid på året - fyldt med traditioner og nostalgi. Vi er
    ikke nogen særlig stor familie - vi er spredt for alle vinde - nogle er endda emigreret,
    så vi ses ikke så ofte, som vi gerne ville. Derfor er det også helt fantastisk, når vi som
    i år kan samles alle sammen i over en uge.

I år får den så nok også lige en tand ekstra, når der skal jules igennem, for vi er alle
    "bidt af julen" :inlove:

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.