Rettet 1 minut lagt til tider

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 24 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

I de seneste par uger har jeg lagt mærke til at der er lagt 1 minut til i hvert fald nogle afgrøder og ugler, i dag var jeg inde for at leverer farm order i markedshallen, nu startede nedtællings tiden til nye order ikke på 24.00 timer men på 24.01 timer.

Det sker på alle 3 farme i huset på forskellige PC'er i forskellige browsers, har prøvet et slette cokkies osv btw.

2. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

det er ikke nogen fejl.... Tiden er rigtig.

Tidligere viste en afgrøde også 0.00 min i hele det sidste minut. Nu viser den 0.01 minut i det sidste minut (bortset fra de sidste få sek. hvor den ændrer sig til 0.00 min)

Så kort fortalt - tiden har været rigtig hele tiden, der er blot kommet en ændring i tids-visningen.

3. johnhan

johnhan Forum analytiker

OK så... Hvis der ikke er sket anden ændring end tidsvisningen, så ville jeg hellere have beholdt den åre gamle metode.

-natkat- og kehlet synes godt om denne.
  4. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

Jeg har åbenbart fået rodet lidt rundt i informationerne og fejlen med tidsvisningen på nogle afgrøder er sendt videre i systemet.

Selve ændringen med 0.00 kontra 0.01 min er rigtig.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.