ændring af gødning ?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af queen64, 5 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Hej...... Jeg hvisker lige...... Er der nogen som kan give mig et lille hint om hvor jeg kan læse noget om de ændringer med gødningen, som der hentydes til under OA :oops:
    Jeg kan simpelthen ikke huske om jeg har læst noget om det tidligere...

    Vh. queen64
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Jeg har flyttet dit indlæg hertil...

    Ændringen kan du læse om i >OA Rettede fejl/Ændringer FEBRUAR<
     
  3. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Tak for svar. Nu har jeg fået læst hvad ændringen indebar, altid rar at blive opdateret ;)

    Meeeen, jeg bliver nød til at spørge igen.... Hvad er der galt med at møddingen i visse tilfælde kan rumme mere end maximum? Det ser jeg da kun som en fordel...

    Er der en diskussion, feedback-tråd jeg kan læse et eller andet sted?

    Vh. queen64
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg vil anbefale dig at prøve søgefunktionen på forum når du leder efter noget..... ;)
     
  5. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Tak, det har jeg prøvet.... når jeg skriver "gødning" og klikker på "indgå i overskriften" kommer kun den omtalte ændringer/rettelser i OA o_O
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det lyder godt nok underligt for jeg får dette resultat ved samme søgning som du beskriver:

    [​IMG]
     
  7. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Ved ikke lige hvad der sker men når jeg søger på gødning får jeg ikke den bekendtgørelse på listen.

    Ups, når jeg fravælger "søg kun i dette forum", så kommer det rigtige resultat :)
     
  8. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Ja, det er da godt nok underligt :eek: Kan ikke udelukke at der en fejl 40 her på matriklen, under alle omstændigheder, tak for hjælpen ;)
     
  9. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Nu fandt jeg debat-tråden og fik den læst.... ved så ikke lige hvad jeg skal mene om tiltaget, men det er jo også lige meget for feedback-tiden er jo overstået ;) Tak for hjælp til at få et bredere perspektiv