ØV ØV ØV

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 13 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nye runer - Brainstorm er lukket, jeg har ellers en rigtig go en.

100 stjerner møllen på Bahamara kan lave powerfoder og eventgenstande.

2. deepchord

deepchord Junior ekspert

Jeg tror nu ikke, at du behøver at ærgre dig. PF i øens mølle blev i hvert fald foreslået adskillige gange på det engelske forum.

Jeg foreslog det selv derinde. Men er siden kommet lidt i tvivl. For ingredienserne, bortset fra vand, hører jo ikke til ude på øen.

Hvis det nu alligevel implementeres, synes jeg faktisk at det bør ske kvit og frit. Ikke gennem Visdommens Træ. Men som sagt, jeg er i tvivl, om jeg stadig synes at det er en god ide.

ofeia synes godt om dette.
  3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Elefantfoder laves jo af ting der IKKE er på øen.
    Enig, så også helst det bare blev en del af spillet.

Sidst redigeret: 13 Februar 2015
  4. deepchord

deepchord Junior ekspert

Det er da også korrekt. Jamen, så hælder jeg mod at det bare gøres til en del af spillet.

5. deepchord

deepchord Junior ekspert

Anakonda og papegøje guffer også helt eller delvist ting som kommer fra fastlandet.

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hold da lige op hvor er vi vågne..... du har ret.

deepchord synes godt om dette.
  7. deepchord

deepchord Junior ekspert

Hehe, indrømmet, så var jeg faktisk ikke alt for vågen, da jeg skrev det første. Godt at du rettede på min argumentation ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.