Øgårdarbejde for nybegyndere spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Gammel, 20 Juli 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Gammel

Gammel Forumnoob

Halløj
    Min farm er relativt ny, og da jeg så at der var et event der hed noget med nybegynder troede jeg ar det lige var noget for en lille ny farm som min
    Jeg har brugt lidt tid på at finde de trope-frø, som skal benyttes, og jeg har lige et spørgsmål: Er det korrekt at de kun kan plantes i det område der hedder regnskoven? Og hvis det er korrekt, kan man så låse op for regnskoven før man har 250 stjerner?
    Med ønsket om en god dag

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Velkommen til Farmerama verdenen og forum.

Det kørende event Øgårdarbejde for begyndere kan der læses mere om i event FAQ som kan findes >her<
    Navnet på eventet siger ikke noget om at det er for nye spillere/farme.
    Afgrøden der hører til i Regnskoven er ikke nødvendig for at deltage i eventet.
    (og ja Regnskoven låses op med stjerner - der kan læses mere om Regnskoven i >FAQ for Bahamarama<)

Som du kan læse i event FAQ bruges den eventafgrøde til eventproduktet som laves i møllen - man kan istedet bruge powerfoder i eventet som også kan laves i møllen.
    Men læs mere i event FAQ som jeg linkede til.

God fornøjelse med eventet

benadk og Gammel synes godt om denne.
  3. Gammel

Gammel Forumnoob

Mange tak for dit hurtige og hjælpsomme svar:)
    Jeg er glad for at du tog dig tid til lige at forklare at der var alternativer til regnskovsafgrøderne:)
    Mange tak, jeg håber du har en god dag:)

4. lokeboy

lokeboy Forum-lærling

skulle det ikke forlænges kunne ha været færdig i går nu er der 4 timer tilbage og så når jeg det ikke ..

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Vi har ingen officiel info og så længe vi ikke har det kan vi ikke svare - vi må alle have tålmodighed ;)

6. lokeboy

lokeboy Forum-lærling

ok tak